Kosten van sigaretten anno 2003?

  • Michiel

    Van een collega vernam ik dat de kosten van sigaretten in het komend jaar drastisch gaan stijgen (er werd gespeculeerd over een prijs om en nabij de 5 euro). Is er iemand die hier meer over weet? Gaarne reacties, bij voorbaat dank, Michiel

  • Webmaster sigarettenpagina

    Michiel schreef:

    >

    > Van een collega vernam ik dat de kosten van sigaretten in het

    > komend jaar drastisch gaan stijgen (er werd gespeculeerd over

    > een prijs om en nabij de 5 euro). Is er iemand die hier meer

    > over weet? Gaarne reacties, bij voorbaat dank, Michiel

    Ik vraag me af waar jouw collega deze informatie vandaan haalt. Voor zover ik weet zullen sigaretten het komende jaar met de “gebruikelijke” prijsstijging wat duurder worden, is normaalgesproken zo'n 10-20 eurocent. Er zijn geen signalen dat de Nederlandse overheid een gigantische accijnsverhoging door zal gaan voeren. Zeker nu er vrij verkeer is binnen de Schengenlanden zal Nederland niet teveel uit de pas willen gaan lopen met omringende landen.

  • Susanne

    Hmm ik heb ook gehoord dat sigaretten 5 euro worden in nederland. Ik vroeg me ook af of dit zo was..

  • erwin @ helmond

    prijs pakje camel filter = van 3,65 naar 3,80 gegaan stijging van 0,15 eur ct afzetters! puur om de kas te spekken ja er moet 15 milj bezuinigt worden

  • ikke16

    pfoe dat zal wel erg veel wezen hoor, das zou niet leuk meer zijn, maare ik heb er niks over gehoord