beginnen met roken

  • Willem v.

    Hallo allemaal,

    ik zat er over te denken om te beginnen met roken dus wil ik wat adviesen van andere rokers.(welk merk is het lekkeste? Moet je gelijk al met zware sigaretten beginen of eerst met light sigaretten? en moet je gelijk al over je longen of eerst opbouwen? enz.) graag wil ik uw reakties horen over beginnen met roken.

    p.s ga me niet vertellen dat het slecht is en dat ik er niet mee moet beginnen!

    groetjes Willem v.

  • Smokie

    Ik ben begonnen met Camel-light, samen met een vriendin. Heb helemaal geen last gehad van klachten. De eerste sigaretten rookte ik een klein beetje over m'n longen. Vond de eerste 2 of 3 sigaretten niet echt lekker, maar daarna begon ik het lekkerder te vinden. Heb wel het idee dat je makkelijker begint met roken als je lights rookt.

    Ik rook nu Marlboro-light. Dat vind ik het lekkerste.

  • STINK PEUKEN

    Ik hoop dat je je kapot rookt en niet andere in jou rook hoeven te zitten

  • maryen

    Hai willem

    Wat ik eigenlijk graag weten wil is, waarom wil je graag roken?

    Je weet dat het slecht is, dat het stinkt en het merendeel van de rokers wil er graag mee stoppen. Wij zijn zo langzamerhand uitschot aan het worden.

    Dus het is niet meer cool om te gaan roken wat het 20 jaar geleden nog wel was. Ik ben wel een verstokte roker, en mijn eerste sigaret was echt niet lekker. Begin er niet aan (weet wel dat je dat niet wilde horen) maar kan het niet laten :-)

    Groetjes Maryen

  • Bets Mulders

    Willem v.

    Het beste kan je marlboro pakken, deze zijn het lekkerst en je hebt er ook een lightversie van.

    De eerste sigaretten vallen zwaar maar na een week, ben je er aan gewend en kan je iedereen heerlijk je uitgeblazen rook laten zien

  • peter n

    kon jij daar niet alvast mee beginnen dan volgt de rest ook wel

    wij maken zelf uit of we roken

    en persoonlijk hield ik al jaren rekening met anderen waar ik nog respect voor heb

    maar hier op dit forum worden wij als uitschot bestempeld door gestopte rokers

    hoe scheef kan de wereld zijn met zijn zeer gezonde uitlaad gassen, fabriek uitstoten ect ect

    geen smoes maar bittere waarheid

    maar dat zien jullie blijkbaar niet

  • Huub Mulders

    Ik rook ongeveer 3 pakjes marlboro per dag, ik ben helemaal verslaafd aan roken.

    Ik moet er om het kwartier wel eentje aansteken. Ik ben zelfs een paar keer snachts opgestaan om te roken::o

    Toch raad ik mensen aan om te gaan roken, het is vooral HEERLIJK tijdens de sex(:P)

    Mijn vriendin is ook kettingroker dus als je een keer zin hebt om langs te komen!

    Greetz Huub

  • Mark Mulders

    Rook gewoon marlboro, die is het lekkerst en rook over je longen, zo blijft de smaak sterker hangen.

    Mensen zeggen wel dat het slecht is maar ik trek me daar niks van aan.

    Laat mijn longen maar lekker zwart worden!(:P)

  • Marvin

    Best grappig om als twintiger met een karretje met bungelende zuursstofflessen te zien scheuren terwijl je maten lekker gaan stappen schaatsen en gewoon sex kunnen hebben………………………maar niet heus.

    Als je andere jonge mensen als volwassene fanatiek aanspoort om te gaan roken, ben je mijn inziens volgens de letter van de wet, en de gegevens van de wetenschap over nicotine en de sigaret…indirect schuldig aan het misdrijf moord.

  • tim

    ik ben vandaar begongen met roken heerlijk met een pakje fortuna :d aanraader niet slecht en niet duur

    in het beging is het raar maar dat went vanzelf wel

    je moet niet echt begingen met roken maar mag echt wel hoor als je het zelf wilt

    ik ben 17 nu maar mijn ouders mogen niet weten dat ik rook