beginnen met roken

  • spion

    Ook een ex roker met de grootste smoel tegen het roken. Voor de jaar wisseling rookte je nog als en schoorsteen.

    ra ra hoe weet ik dat meneer R.vR Uit de woonplaats R

  • anti roker

    peter n Schreef:

    ——————————————————-

    > hoe scheef kan de wereld zijn met zijn zeer

    > gezonde uitlaad gassen, fabriek uitstoten ect ect

    > geen smoes maar bittere waarheid

    > maar dat zien jullie blijkbaar niet

    wel degelijk een rokerSSmoes nummer 1.

    want want men inademd door lucht vervuiling is maar een paar procenten ten opzichte van roken.

    Dus dit is al lang en breed een achterhaalde rokerSSmoes.

  • Kevin

    Hoi,

    Ik ben begonnen met trekskes te nemen van kameraad,nu wouw ik beginnen met roken,en een paske kope voor alleen in het weekend kan dit kwaad??

  • joris

    YO

  • anti roker

    Herstel het moet zijn J.v G uit Rd.

    joris heet nu ook Marvin

  • pietje

    sukkel

  • The New Smoker

    Je moet in ieder geval niet meteen gelijk beginnen met de zware

    sigaretten. Nee, een lichtere soort zoals Marlboro of West zijn prima

    voor een beginneling roker. Zo ben ik ook begonnen. Stuyvesant is

    ook prima te roken.

    Wat ik je wel ten zeerste afraad is de troep van de Aldi of Lidl NOOIIIIT (!)

    kopen. Dat is echt smerig Het is wel goedkoop daar maar een bekend

    Nederlands spreekwoord zegt: Goedkoop is Duurkoop !!

  • Martinskyy

    Belinda Methol sigaretten, of Kornet Menthol (bij de Appie) zijn ook erg lekker om mee te beginnen. Marlboro heeft ook een Menthol variant ook wel redelijk, maar de eerste twee vind ik persoonlijk het lekkerst (tu)

    Als je je er goed bij voelt moet je het gewoon doen. En dan erbij, wat dat betreft is alles wel slecht voor je. Een uurtje file rijden is net zo schadelijk als roken, je zou verder maar in de stad en/of drukke straat wonen, hele dag/nacht/7 dgn/24u/week adem je uitlaatgassen in, lekker gezond.. Veel koffie zuipen is ook niet goed; Voedsel stoppen ze vol met synthetische/koolteer kleurstoffen/conserveringsmiddelen/smaakstoffen e.a. zooi.. En zo kunnen we nog wel ff doorgaan met wat niet goed voor je is..

    Nee een peukje hoort er gewoon bij, het is lekker en in tijden van spanning en onrust is een peuk heerlijk relaxen en bijkomen en van de smaak genieten.

    Daarnaast zou je ook eens de Supersmoker kunnen proberen. Is een elektrische sigaret in diverse smaken/nicotine gehaltes, geheel vrij van schadelijke rook. Het alternatief voor gewoon roken en het is zelfs goedkoper en gezonder dan een gewone sigaret.

    Veel rookplezier,

    Martinskyy

  • Martinskyy

    Verder gewoon dikke schijt aan die anti-rokers. >:D< Vrijheid is er voor iedereen en iedereen is baas over zijn eigen lijf en leven!!! Als iemand roken wilt dan moet hij/zij dat kunnen doen zonder andermans bemoeienis! Geldt trouwens voor alles!

  • The Real Smoking Arnout

    Hoi Willem !!!

    En hoe zijn je eerste sigaretten bevallen? Ik denk prima want roken is eigenlijk

    helemaal niet vies. Als je eenmaal een paukjes gerookt hebt, dan is het gewoon lekker.

    Zo had ik dat toen ook.

    Nogmaals ik ben blij dat ik met roken begonnen ben!

    (tu)