5 feiten over roken

  • Tjalling k

    dus stoppen met roken voordat het roken jou stopt

  • rene

    feit 6

    je hebt een aso van de maatschappij als je de komende jaren nog rookt.

  • dqsl

    b Schreef:

    ——————————————————-

    > Kapot ga je toch wel en dan maken die paar

    > sigarette ook nie uit

    >

    > EN JE KUNT BETER 60 JAAR GELUKKIG ZIJN DAN 180

    > JAAR

    > ONGELUKKIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nice life, as ge u al ni kunt amusere zonder saffe X(

  • anoniempje

    Iedereen is vrij om te doen waar ze zich zelf prettig bij voelen. Zolang anderen die er niet voor kiezen er geen last van hebben.

    Het valt me wel op dat rokers de feiten maar wegwuiven of gaan vergelijken met andere dingen die ook heel slecht zijn.

    IK ROOK, IK BAAL ERVAN EN IK WEET DAT HET GEVAARLIJK IS VOOR MIJN GEZONDHEID EN DIE VAN MIJN KINDEREN EN KLEINKINDEREN< MAAR IK BEN TE ZWAK OM TE STOPPEN EN IK BEN EEN EGOIST

  • Klein meisje

    Jezus christus, ik weet niet hoe oud je bent en ik weet wel dat ik veel jonger ben (waarschijnlijk) maar dit is wel heel erg.

    1. Je typt als een laag begaafde.

    2. Dat van dat stikken kan gebeuren, maar die doden in Nederland kun je nog wel op 4 handen tellen.

    3. Sigaretten zijn wel moordenaars, het is bewezen het kan de dood veroorzaken!

    4. Ik zou van roken niet 60 jaar gelukkig worden! Kijk eens wat er allemaal gebeurt: Gele tanden, een verschrikkelijke stem, meer kans op kanker, slechte huid ga zo maar door.

    Je kunt dom blijven doen, maar stop er aub mee.

    Trouwens, je kunt wel zeggen dat deze “niet roker” tijdverspilling doet om die feiten op deze site te zetten, maar ik moet voor school een project maken tegen roken en dit heeft mij geholpen.

  • evildead

    roken is ieder voor zich rook je wel of rook je niet daar gaat het hier niet om

    het kan zijn dat roken kwalen sneller kan laten verschijnen maar dat doet drinken ook en teveel vet eten

    de grootste klagers in nederland en wereld wijd zijn altijd de mensen die zelf gerookt hebben en gestopt zijn mensen die nooit gerookt hebben klagen veel minder

    ik kan nu ook de straat over steken en door een auto/bus aangereden worden en dood gaan

    het is voor een ieder om zelf te bepalen of ze roken of niet

    feit is dat mensen die roken vaak minder klachten hebben van overgewicht en aangezien de mensen met overgewicht groeit ( kijk maar naar programma's op tv)

    zijn er dus minder rokers dan mensen die te vet zijn

    als je je eigen goed voelt als je rookt moet je dat gewoon blijven doen en luister naar je lichaam dan weet je wanneer je moet stoppen

    ik ken zat voetballers en sporters die roken en drinken en die hebben ook gewoon een conditie van iemand die niet rookt

    je moet ze de kost geven in de topsport wereld die roken en die zeggen zelf ik rook liever dan dat ik doping gebruik

    en ja ik zal nu wel heel veel commentaar krijgen maar dat is het meeste van mensen die zelf altijd en veel gerookt hebben

    groetjes evil die al meer dan 40 jaar rookt en een topconditie heeft en bij 1 van de grotere clubs heeft gevoetbald