Belinda menthol

  • Kim

    Ik ben op zoek naar vrouwen en mannen die Belinda sigaretten roken, ik rook zelf Belinda menthol groetjes Kim

  • Kim

    Ik rook ook Belinda menthol lekkerrrrrr. Groetjes Kim

  • Denise

    Hoi ik rook ook Belinda menthol de lekkerste menthol die er is meestal de korte maar lange menthol is ook lekker groetjes Denise

  • Natasja-belinda

    Ik rook ook Belinda Menthol (super kings Menthol)

    lange versie heerlijk zijn ze groetjes Natasja

  • post

    hoi Kim,

    Ik rookte Belinda Menthol SKS, ongeveer 1 pakje per dag.

    Ben inmiddels overgestapt op Glamm Menthol, stukje eleganter.

    groetjes, Mireilla

  • Denise

    Hoi .ik heb nog nooit van dat merk gehoord.waar koop je die? Waarom ben je met belinda gestopt. Groetjes Denise

  • post

    Denise,

    Je koopt Glamm gewoon bij de tabakshop of bij de Albert Heijn.

    Ze hadden eerst alleen de normale, maar sinds een jaar of zo ook menthol.

    Reden dat ik met Belinda gestopt ben is dat ik een iets elegantere sigaret wilde.

    Ik ben nu 42 en merk dat de mannen wat minder snel geneigd zijn op je af te stappen dan 10 jaar geleden.

  • Denise

    Ik heb samen met mijn vriendin glamm geprobeerd was wel lekker maar wij blijven trouw aan onze belinda

  • post

    rook jij dan de lange of korte Belinda, want ik vond het nadeel die zachte pakjes, heb vaak gehad dat de sigaretten deukjes kregen.

    bij glamm heb je dat niet , het is een stevig pakje, het is net een lippenstift vind je niet?

  • Denise

    Ik rook ze allebei meestal de box maar de super kings is ook lekker die rookt mijn vriendin meestal.de zachte verpakking is zeker een nadeel.de verpakking van glamm is erg klein .ik ben nu 26 hoe oude was jij dat je belinda rookte? En rook je het nog weleens?