Belinda menthol

  • post

    hi , ik begon op mijn 18e, maar toen rookte ik Roxy Blauw. 2 pakjes per dag. Toen ben ik na een jaar of 10 overgestapt op Belinda rood SKS omdat Roxy niet meer te koop was. Dan na weer 5 jaar of zo overgestapt op Belinda Menthol 100's. Gemiddeld 1,5 pakje per dag. Nu meestal Glamm Menthol 2 pakjes per dag, ja ik heb nog ongeveer een slof Belinda , ik rook die meestal alleen.

  • Denise

    Hoi begon op mijn 17e met belinda menthol tussendoor nog andere merken geprobeerd , kent l&m marlboro blijf bij belinda rook ook marlboro menthol lights rook nu bijna een pakje per dag.waarom rook jij belinda alleen?

  • post

    Kent menthol vind ik ook lekker, L&M minder, Marlboro menthol lights is ook niet verkeerd.

    Wat vind jij van Vogue Menthe en Davidoff Menthol?

    Je moet alles eens geprobeerd hebben.

    Als je nog eens naar Amerika gaat moet je Virginia Slims of Newport proberen. Die zijn ook lekker.

    Ik rook Belinda alleen omdat ik het geen uitgaanssigaret vind.

  • Denise

    Davidoff menthol is ook niet verkeerd, voque nooit geprobeerd, wel gladstone menthol en tivoli menthol rook meestal als ik uitga marlboro menthol of marlboro lights maar mijn favoriet blijft de mentholbelinda.

  • post

    tivoli menthol fresh is inmiddels niet meer te koop dacht ik. Ik heb ook vaak kent menthol gerookt, je krijgt veel lucht binnen met die tamponfilter maar goed, wel apart. ;)

  • Cindy

    Hallo ik rook ook Belinda. Leuk dat er nog meer dames zijn die belinda roken .Cindy

  • Cindy

    Ik rook sinds ongeveer sinds 2 maanden belinda super kings af en toe koop ik een pakje menthol. Groetjes Cindy

  • Bart

    Niet alleen vrouwen roken Belinda.Ik vind de Belinda SKS menthol prima sigaretten. Ben er mee begonnen door mijn ( ex) vriendin.ik rook deze sigaretten alleen thuis op mijn werk rook ik een ander merk. Bart

  • cderica

    Hoi Kim,

    Ik ben een crossdresser en ik rook zowel de lange rode en groene, vind ze erg lekker en best wel elegant.

    inderdaad is het pakje te zacht jammergenoeg.

    groetjes Erica

  • maarten32

    Wat leuk een discussie over Belinda menthol. Rookte ze heel vroeger regelmatig toen ik als scholier in een sigarenwinkel werkte. De bazin rookte ze en dan mocht je er bij de koffie of na het eten zelf ook van nemen. Nu minstens 30 jaar later koop ik af en toe nog wel eens een pakje.