Ervaringen met online bestellen sigaretten

  • Webmaster sigarettenpagina

    Ik heb op http://sigaretten.startpagina.nl een aantal links staan naar sites die online sigaretten (tax-free) verkopen. Graag hoor ik van bezoekers van mijn pagina die weleens online sigaretten kopen of gekocht hebben hun ervaringen met de betreffende sites.

    Mochten er sites tussen zitten die met regelmaat niet leveren of dat er zich andere problemen voordoen met die site, dan zal ik de link verwijderen.

    Ook positieve reacties zijn van harte welkom, zodat ik een site die door meerdere mensen als positief ervaren wordt naar voren kan brengen door een (tip) vermelding.

  • bb

    nou, mijn eerste bestelling is binnen. Netjes op tijd en precies wat ik besteld heb.

    Het is natuurlijk nog de vraag hoe de volgende bestellingen gaan maar je kunt dus gewoon bestellen. het bespaard je gigantisch veel, dus gewoon doen.

    ps. besteld bij discount smoking.

  • GERARD

    DE BESTE MANIER EEN ANDERE GOEIE SITE IS WWW.WIBRA.NL CKERS DE MOEITE WAARD OM DAAR FF TE KIJKEN EN IK STA ER OOK OP ERGENS DUS CHECKE DIE @!#$ JONGENS

  • mandy

    nou ik heb na 3 weken nog niks geleverd gekregen van tax freeplanet dus doe asjeblieft die link van de site voor er nog meer slachtoffers intrappen. geld kwijt en geen sigaretten geen reacties op mailtjes dus haal die link er heel gauw af

  • Patrick van Zundert

    mandy schreef:

    >

    > nou ik heb na 3 weken nog niks geleverd gekregen van tax

    > freeplanet dus doe asjeblieft die link van de site voor er

    > nog meer slachtoffers intrappen. geld kwijt en geen

    > sigaretten geen reacties op mailtjes dus haal die link er

    > heel gauw af

    Hij is eraf.