Stelling: roken in de school moet verboden worden.
Ik ben het er helemaal met eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eigenlijk ook buiten de school
je went er wel aan denk ik ik rook zelf ook ik zit zelf niet meer op school maar op fabrieken wordt het al een tijdtje in gevoerdt niet meer roken in bv kantines er is wel op een paar plaatsen een rook punt gecreerd maar over een tijd je is het helemaal afgelopen en mag nergens meer gerookt worden daar ben ik dus niet blij mee
zelfs in cafee en discotheken niet meer en dat vindt gewoon kt dat noem ik nou schende van privecy wet waar zijn ons rechten gebleven ??wie verzint zo iets
ze zijn niet goed bij zijn hoofd ik weet wel dat de tol voor horeca zwaar zal zijn als de mensen voortaan thuis blijven zeker toeristen !!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?