Stelling: roken IN de school moet verboden worden?

  • Bianca

    Stelling: roken in de school moet verboden worden.

  • Vanessa

    Zoalng er apparte ruimtes voor zijn is het niet nodig om het roken te verbieden. Persoonlijk hou ik van eten zonder dat er in je buurt geroken wordt.

  • ...

    Ik ben het er helemaal met eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eigenlijk ook buiten de school

  • Patrick van Zundert

    Ik ben zelf een roker, maar ben er een tegenstander van dat er in een school gerookt wordt. Zowel leraren als leerlingen zouden alleen maar buietn moeten roken.

  • tamara

    roken op school moet wel mogen daar gaat iedereen beter van leren als ze verslaaft zijn maar bij ons op school mag het nie maar ik vind dat het wel mag

  • GERARD

    GVD JE MOET WEL KUNNEN ROKEN IN DE SCHOOL ZELFS IN DE KLAS ZEG MAATJE DE LERAREN MOGEN DAT OOK DUS ROKEN IN DE SCHOOL EN IN DE KLAS

  • erwin @ helmond

    je went er wel aan denk ik ik rook zelf ook ik zit zelf niet meer op school maar op fabrieken wordt het al een tijdtje in gevoerdt niet meer roken in bv kantines er is wel op een paar plaatsen een rook punt gecreerd maar over een tijd je is het helemaal afgelopen en mag nergens meer gerookt worden daar ben ik dus niet blij mee

    zelfs in cafee en discotheken niet meer en dat vindt gewoon kt dat noem ik nou schende van privecy wet waar zijn ons rechten gebleven ??wie verzint zo iets

    ze zijn niet goed bij zijn hoofd ik weet wel dat de tol voor horeca zwaar zal zijn als de mensen voortaan thuis blijven zeker toeristen !!