Ouders...

• Anne

Heej hoi,

ik heb effe een vraagje.. ik ben 15 jaar en ben begin van dit schooljaar begonnen met roken, maar mn ouders weten er niks van!! Hoe moet ik het ze vertellen? Hoe hebben jullie het ze verteld?

Ik wil liever zelf vertellen dan dat ze er zomaar achter komen

alvast bedankt!!

x Anne

• curly

Anne,

Waarschijnlijk zullen ze al wel wat vermoeden, omdat je het meestal goed kunt ruiken als iemand heeft gerookt. Als ze zelf roken zullen ze het waarschijnlijk wel begrijpen dat je ben begonnen met roken. als ze niet-rokes zijn zullen ze het jammer vinden dat je er aan begonnen bent. Toch maar gewoon een keer vertellen. Dan kun je ook afspraken maken of je thuis mag roken.

Curly

• ????

Waarom ben je begonnen???

Was het leven zonder roken niet leuk. Vraag me wel eens waarom mensen gaan roken als het slecht is.

Graag een antwoord. Moet een verslag maken over verslavingen

• /

ik zit met het zelfde probleem als anne

Anne schreef:

>

> Heej hoi,

> ik heb effe een vraagje.. ik ben 15 jaar en ben begin van dit

> schooljaar begonnen met roken, maar mn ouders weten er niks

> van!! Hoe moet ik het ze vertellen? Hoe hebben jullie het ze

> verteld?

> Ik wil liever zelf vertellen dan dat ze er zomaar achter komen

>

> alvast bedankt!!

> x Anne

help ons wij willen graag lekker kunnen roken waar we willen en niet stiekem

groetjes een 16 jarige

• STINK PEUKEN

Stoer doen tegen over je vrienden door ook te gaan roken, maar bang van je ouders rook dan niet OEN.

• bas

Hey,

Jullie ouders zullen echt wel begrijpen dat je rookt

en als ze het niet begrijpen biedt je ze gewoon een sigaretje aan en dan begrijpen ze het zeker wel :)

nee maar je ouders houden van je en die gunnen je alle geluk dus als je blij word van een pakje sigaretten zeg je gewoon

ik moet wat zeggen ik heb een nieuwe hobby ik rook af en toe een sigaretje je moet toch wat met je zakgeld