Miss Blanche

  • Irene

    Ik ben op zoek naar in ieder geval 1 pakje Miss Blanche. Ze zijn enige tijd geleden uit de handel gehaald en worden door de vertegenwoordigers teruggehaald uit de winkels. Wie o wie kan mij hieraan helpen?

  • Patrick van Zundert

    Irene schreef:

    >

    > Ik ben op zoek naar in ieder geval 1 pakje Miss Blanche. Ze

    > zijn enige tijd geleden uit de handel gehaald en worden door

    > de vertegenwoordigers teruggehaald uit de winkels. Wie o wie

    > kan mij hieraan helpen?

    Heb je een idee wie de producent is? Ik ken het merk niet. Als ik weet wie ze maakt dan kan ik een poging voor je doen via mijn contacten.

  • M@@rten

    Als ik me niet vergis was Miss Blanche een product van BAT. Vroeger bestond er ook Miss Blanche met filter.

  • Vanhees Benoit

    Hallo

    Ik zie dat er op dit moment 3 verschillende oude doosjes MB te koop staan op eBay Nederland, maar ik heb niet uit jouw vraag kunnen opmaken of je volle of lege pakjes zocht. De verkoper vraagt 24 Euro, wat een redelijke prijs is voor zo'n uitzonderlijk lot. Nee-nee, ik ben zelf niet de verkoper :-)

    mvg

    Benoit Vanhees

    www.retroscoop.com

    (ik was wat aan het opzoeken over Miss Blanche voor het artikel “Prinselijk overnachten” over oude hotels in Brussel. Op een oude postkaart van Hotel Scheers, nabij het Brusselse Noordstation zie je nl. een gigantische lichtreclame van MB. Omdat ik het merk niet kende, googlede ik, en zodoende….)

  • Paul Hiel

    Hallo,

    Ook ik ben op zoek naar een (leeg) pakje Miss Blanche met achter op een handtekening.

    Deze handtekening is van mijn grootvader, Willem Hiel, die voor de oorlog directeur/eigenaar was van de sigarettenfabrieken.

    Ik heb hem niet gekend, maar ben de laatste tijd geinteresseerd geraakt in zijn verleden.

    Wie kan mij helpen?

    Paul