Waar echt goedkoop sig. kopen op internet?

• boudewijn

`Wie weet op welke site je nou echt goedkoop sigaretten kan kopen. Dus zonder later nog rekeningen te krijgen voor belastingen en accijns?

En ook zo regelend dat je betaal den de sigaretten ook daadwerkelijk een beetje snel krijgt?!

Dank in voorbaat

• Smokey

Sorry Boudewijn, Ik ken het probleem (net als elke verstokte roker) Het is bij mij via YeSmoke.com een hele tijd goed gegaan, uiteindelijk toch geen sigaretten meer besteld toen de TPG de pakketten ging tegenhouden en belasten met accijns. YeSmoke belooft dat je je geld terugkrijgt, maar ik heb al een aantal keren gemaild en nog steeds niks.

Het is wel de moeite waard om het eens uit te proberen. Betsel niet te veel tegelijk, want dan wordt de TPG achterdochtig. Je moet ook behoorlijk lang op je sigaretten wachten en je krijgt ze steeds per 2 pakjes, maar het is wel zo goedkoop dat het voor “even erbij” best de moeite waard is.

• rolf

kijk eens op www.voordeligroken.nl alleen maar goede berichten over gehoord ken veel mensen die er hebben besteld alles keurig geleverd. gr rolf

• Roger

Als alles volgens de regels gaat lukt je dat nergens. Je moet nl. gewoon de accijnzen betalen in het land van aankoop, wat in het geval van kopen via internet Nederland is geworden. Wij hebben zelf een winkel in Luxemburg, waarvandaan mensen 16 sloffen sigaretten en 6 sloffen shag ineens mogen meenemen omdat de belastingen betaald zijn in Luxemburg en dat valt binnen de EU. We hebben allerlei mogelijkheden al jaren geleden onderzocht en zitten er nog steeds bovenop, maar ze zijn niet helemaal achterlijk in Brussel :)