Roken in cafés verboden...

• Jill

Hier word ik dus echt leip van! Als ze dit gaan verbieden dan ga ik noot meer stappen! Als roker wordt je gewoon gediscrimineerd door anti-rokers! Het ergste vind ik nog de mensen die gestopt zijn met roken die dan andere rokers er van proberen te overtuigen om ook te stoppen. Meeroken is dodelijk..pff..en alle uitlaatgassen van auto's dan? Daar heb ik als fietser ook last van!

• Marco

Ga op zoek naar een horeca gelegenheid waar je entree moet betalen of een ledenpas nodig heb, dit valt namelijk niet onder openbare gebouwen. ;)

Ik heb dit van een horeca eigenaar die dit systeem gaat toepassen. het enigste wat hij wil is een kleine vergoeding van het pasje (2 euro).

klein foutje in de wet waar duidelijk staat OPENBARE gebouwen. :D

Groetjes en veel rook plezier, marco

• Marco

trouwens het is wel voor een jaar uitgesteld.

• ex-roker

Mooi

Blijf jij maar lekker thuis kunnen wij als niet rokers ook eindelijk weer gaan stappen zonder stank

Gegroet

• marco

fijn he zo'n EX-ROKER.

ze klagen het hardst, ze schreeuwen het hardst, maar O O O als het in de tijd was dat hun nog rookte dan stonden ze wel mooi aan onze kant!!!!!!( de rokers)

• STINK PEUK

Wat een zielig volkje die paffers.

Ze worden gediscrimineerd.

Nu zien ze pas hoe verslaafd ze zijn hihi.

Al zeggen de meeste ik ben niet verslaafd.

Nee de NIET roker wordt gediscrimineerd door de op gedrongen rook van jullie.

• gsmfan

Ik zal blij zijn als het roken in de uitgaansgelegenheden verboden word in nederland want dan kan ik eindelijk ook eens normaal naar een andere kroeg dan alleen de jaren in amsterdam,dat is tot zo ver ongeveer de enige plek waar ik geen last krijg van astma(ben astmapatient)en toch eens onder de mensen kan gaan.

Waarom de jaren? deze tent is namelijk erg hoog en de ventilatie is zeer goed zodat de rook niet in die concetraties aanwezig is dat ik er last van krijg!.

Meestal ga ik naar californie om eens lekker te kunnen stappen,daar is het gelukkig rookvrij,enne ik drink niet(alcohol ;-) .

• marco

hahahahahahaha……

Als die wet er door heen komt in de horeca, dan kunnen de niet rokers niet eens meer stappen want voor 5 mensen in een hele kroeg die niet roken blijven ze echt niet open…..

dus het is snel gedaan met onze gezellige uitgaans gelegenheden…..

misschien dat er toch nog een paar over blijven maar daar passen al die niet rokers niet in hoor

• Patrick van Zundert

Ik denk dat veel horecagelegenheden zullen veranderen in privéclubs. Dan is het geen openbare gelegenheid meer en hoeven ze zich niet aan een komend rookverbod te houden.

• Jill

Laten we dat hopen… Enne als ik zou willen zou ik best kunnen stoppen, maar ik WIL het gewoon niet. Niet rokers snappen gewoon niet dat het ook een soort “ontspanning” kan zijn.

Stel nou dat die wet erdoor komt, wat is dan het volgende dat ze gaan verbieden? Dat je op een stapavond niet meer dan bv 4 glazen alcohol mag drinken?? (en dan heb ik het niet over als je met de auto bent) Het wordt van kwaad tot erger, je wordt op een gegeven moment gewoon geleeft!

Ik vind het heel erg voor de mensen met astma, maar in restaurants mag al niet meer gerookt worden, op het werk voor een groot gedeelte en dat vind ik allemaal prima, maar dan willen ze OOK nog die ene stapavond gaan verbieden?