Last van rokers

  • ex- roker

    Vieze stinkrokers

    Vlucht naar jullie pafpalen gedoogafzuighokken of ga buiten jullie gezondheid naar de klote helpen moeten jullie allemaal zelf weten

    Maar bij mij thuis wordt er niet meer gerookt ga maar in de tuin of blijf maar weg

    Ps jullie stinken niet alleen uit je mond maar ook je haren kleding eigenlijk alles

    Bah

  • anja

    heb jij echt zelf gerookt/

    ???//????????

  • jan

    ik sluit me volledig bij jou aan ex-roker

    groetjes jan

  • jan

    whuahahhahahhahaahhahhahahaha

  • Patrick van Zundert

    Weer zo'n Jan @!#$ die denkt dat alle rokers geen rekening houden met niet-rokers. Leuk he, om op een prikbord tegen rokers aan te schoppen…

  • ex- roker

    Rokers hielden met hun asociale gedrag nooit rekening met de niet rokers !!!

    Eindelijk is dat afgelopen per wet afgedwongen en worden ze naar hun rookhollen gejaagd!!!

    Roken moet mogen en we houden wel rekening met elkaar of we lossen het samen wel op??

    Allemaal onzin

    De rokers bleven maar door paffen ben blij dat ze nog alleen maar bij zichzelf thuis de lucht kunnen verzieken!!!

    En terecht, ze leren het toch nooit maar wat wil je als ze een beetje karakter hadden waren ze al lang gestopt!!!!

  • Patrick van Zundert

    ex- roker schreef:

    >

    > Rokers hielden met hun asociale gedrag nooit rekening met de

    > niet rokers !!!

    > Eindelijk is dat afgelopen per wet afgedwongen en worden ze

    > naar hun rookhollen gejaagd!!!

    Nogmaals: is generaliseren. Niet alle rokers hielden geen rekening met niet-rokers.

    >

    > En terecht, ze leren het toch nooit maar wat wil je als ze

    > een beetje karakter hadden waren ze al lang gestopt!!!!

    Heb jij voldoende karakter om te stoppen met schelden, te stoppen met liegen tegen je vrouw, te stoppen met voordringen bij de kassa, te stoppen met schelden, te stoppen met ongezond eten, te stoppen met autorijden, te stoppen met loonslaaf te zijn, te stoppen met stiekem te masturberen, te stoppen met de belastingdienst op te lichten, te stoppen met weglopen voor problemen etc. etc.? Als je hier allemaal ja op kunt antwoorden zul jij waarschijnlijk de enige helemaal correcte persoon in Nederland en zal het voor jou erg lastig zijn tussen ons losers te leven. Sterkte in dit leven ;-)

  • daffie

    er is er hier maar 1 asociaal, en aan mijn karakter kan jij niet tippen :D

    daffie

  • Anne

    Leuk ..ex-roker,

    Het zou juist beter zijn, als er een beetje meer respect en begrip kwam tussen de ex/niet/wel rokers….dan los je dingen toch veel vriendelijker op?

    Ik heb zelf jaren met plezier van mijn sigaretje genoten en ben een half jaartje terug gestopt, niet elke ex-roker is ineens een antri-roker hoor…

    Lekker generaliseren , dat helpt vast wel…volgens mij spookt het nicotine duiveltje nog aardig door je hoofd….;-)

    Pffffff Patrick ik vond stoppen met roken wel genoeg hoor, we gaan toch niet overal mee stoppen hoop ik?

    Ik wist trouwens niet dat dit prikbord bestond…een ex-roker/stoker heeft het berichtje geplakt op het smr prikbord….die verveelde zich zeker…

    Have fun en rook ze allemaal en als jullie ooit willen stoppen, tot ziens op het smr prikbord :)

    Patrick van Zundert schreef:

    >> Heb jij voldoende karakter om te stoppen met schelden, te

    > stoppen met liegen tegen je vrouw, te stoppen met voordringen

    > bij de kassa, te stoppen met schelden, te stoppen met

    > ongezond eten, te stoppen met autorijden, te stoppen met

    > loonslaaf te zijn, te stoppen met stiekem te masturberen, te

    > stoppen met de belastingdienst op te lichten, te stoppen met

    > weglopen voor problemen etc. etc.? Als je hier allemaal ja op

    > kunt antwoorden zul jij waarschijnlijk de enige helemaal

    > correcte persoon in Nederland en zal het voor jou erg lastig

    > zijn tussen ons losers te leven. Sterkte in dit leven ;-)