Trudy Prins van Stivoro

  • Peter Brand

    Beste mensen,

    Ik begin dat anti-rook geklaag aardig zat te worden, met name mevrouw Trudy Prins van Stivoro. Deze dame is in het verleden mijn buurvrouw geweest en nam mij op 12 jarige leeftijd mee naae haar kamer waar wij samen sgaretten zaten te roken.

    Zij is ca 10 jaar ouder als ik en was dus ook volwassen. Destijds werkte zij als stewardes bij de KLM en nam dan ook altijd goedkope sigaretten mee, waar ik natuurlijk dankbaar gebruik van maakte.

    Trudy Prins rookte minstens 2 pakjes per dag en staat nu voorop op alle rokers onder hun gat te trappen. Dit begint aardig de spuigaten uit te lopen. Wel een 12 jarig jongetje helpen verslaafd te worden en nu zorgen dat die nergens meer mag roken.

    Bedankt Trudy!!!

    Ik steek er nog 1 op.

  • dick

    hoi peter,

    steur je verhaal door aan commicele tv en dag bladen/kranten.

    kunnen we een ‘leuke rel’ verwachten.

    en zie het dan als een tegen actie tegen deze onzin!

    gr, dick

  • Peter Brand

    Zal eens kijken wat ik kan doen

  • Mike

    Ja Peter, dat zou een hele goeie zijn! Kijken wat voor een fiasco die hele regeling en stoppen met roken acties worden. !!

  • mike en rick

    goeie wichter dit.

  • Tonnis

    (tu)wat een mooie vrouw

  • MARNIX

    TRUDY !!!!! (L)

  • jsmlol@live.nl

    Beste vreemdeling,

    In die tijd wist Trudy Prins nog niks af van de gevaren van het roker zijn.

    Maar zodra zij wist wat de werkelijke gevolgen van roken waren is zij aan de juiste kant gaan werken en heeft haar uiterste best gedaan om mensen van hun verslaving te krijgen.

    Maar u? In tegendeel! U geeft nu volledig de schuld aan een onwetendheid van Trudy Prins in het verleden.

    Terwijl zij zelf wel ophield met roken en bij Stivoro begon te werken bent u gewoon door gegaan met roken.

    Ondanks dat het stoppen met roken lastig is weet u wel ondertussen alle consequenties en als die u zodanig stoorde en u echt wilde stoppen met de verslaving, dan was u allang gestopt.

    Voortaan als u nog eens een opmerking wilde maken over de mensen die wel verbeterd gedrag vertonen wilt U dan tenminste fatsoenlijk Nederlands gebruiken.

    Bij voorbaat dank!