discussie voor school

• Joe

Hey mensen,

ik heb binnenkort op school een discussie over het roken beleid en alles erom heen. Ik ben zelf ook een roker. Zouden jullie mij een plezier willen en een aantal (tegen)argumenten kunnen noemen met een goede ondersteuning!

• daffie

goedemiddag, kwam op dit prikbord via de site sigaretten, (hoorde dat je ze via via goedkoop kon inslaan :D, was nieuwsgierig )maar goed op het prikbord terecht gekomen en deze even te hebben gelezen, is het mij altijd well heel duidelijk geweest, dat de grootste O..H… ex-rokers zijn. Mens durf te leven! en ga niet op een ander zitten vitten met wat goed of slecht is , ik neem aan dat mensen die niet roken ongetwijfeld ook een zwakke kant hebben.en daarbij een rustige roker is geen onrust stoker het is cliché maar wel waar.

groetjes Daffie

• Lizz

Roken helpt tegen stress; toen ik vorig jaar voor m'n rijexamen opging, was ik toch heel erg blij dat ik een sigaretje bij me had…ik denk dat het gewoon iets is wat tussen je oren zit hoor, het zal niet echt helpen…maar alleen het idee…

En wat is er nou gezelliger als je gaat stappen om naast je glas bier een lekker sigaretje vast te houden?…ontspanning dus.

• Marc

hahahaha, grappig.

Ik zou met andere argumenten komen.

Een NIET roker is altijd ontspannender als een roker, of hij nu wel of niet gerookt heeft.

Argumenten dat rokers langer moeten werken beetje tegenwerken, rokers met 20 man in een hokje … dat soort dingen.

Kijk even goed in de nieuwe rookwetgeving …

Ik heb het RECHT op een rookvrije werkplek …. het is geen PLICHT.

• Patrick van Zundert

Marc schreef:

>

> Een NIET roker is altijd ontspannender als een roker, of hij

> nu wel of niet gerookt heeft.

Generaliserende en niet onderbouwde opmerking. Mijn vrouw rookt niet (7 jaar geleden gestopt) en ik wel. Ik ben meer ontspannen dan zij, terwijl ik 70-80 uur per week werk en zij slechts 20 uur.