Hoe weten ze dat nu, over mee-rokers die sterven.

• Roker die zich wat afvraagd.

Het aantal sterfgevallen van mee-rokers?

Gaan ze iedereen die sterft, helemaal onderzoeken, en long-foto's maken? En wie zegt dat het niet die vieze uitlaatgassen zijn, die die mensen de nek hebben omgedraaid.

Volgens mij is dat hele gedoe van de sterfgevallen onder de mee-rokers, verzonnen.

Een beetje rook inademen……, loop buiten op straat en je ademt 10 keer zoveel schadelijke stoffen in.

Ik zie een grote conspiracy theorie. Vooral omdat ze met zulke exacte gegevens komen.

Wil niet zeggen dat ik rook in ruimtes waar niet-rokers zich bevinden.

Maar om nu een ns-station rook-vrij te maken????

Dat ze zich eens zorgen maken over de maatschappij. Dat daar de regering zich eens mee gaat bezighouden.

En al die man-uren van politie-agenten die bekeuringen uitschrijven, kunnen ze beter besteden aan criminelen die wel ernstige misdrijven plegen. Inplaats van aan rokers die nota bene BUITEN roken.

Tis te belachelijk voor woorden.

Over hypocriet gedrag gesproken.

Zo….na al die stress, steek ik lekker een marlboro op…

• Smokey

Ik denk dat ze wel een of ander apparaat hebben waar ze dat mee kunnen opmeten ofzow. En als het een hoog “weetikveel” gehalte heeft zal het wel schadelijk zijn ofzo. Ik vind het allemaal grote bullshit….

Het was net nog op het nieuws…2 op de 3 mensen die gestopt zijn met roken dit jaar zijn alweer begonnen, hahaha. Power to the smokers!!

• Nicole

Ja ze zeiden laatst ook dat van de 1 miljoen die gestopt was op 1 januari maar 5% het echt zou volhouden…zelfs na 1 jaar gaan nog heel veel mensen weer roken..kun je nagaan.

Ik was er ook eentje van….4 dagen gestopt en weer begonnen :)

Mijn vriend is nu ruim 2 weken gestopt en houdt het nog aardig vol.

• jose bijna een maand

4 weken gestopt en ik vind het heerlijk ruiken….dus ik word een echte meeroker.

lekker voordelig ook :)