Wie kent dat sigaretten merk??

• Anneke

Hallo,

Ik werk op een bedrijf waar niet gerookt mag worden!

Maar de laatste tijd komt het vaker voor dat we sigaretten vinden in de WC pot.

We hebben hebben op de filter gekeken en er staat een roode 40 op.

We hebben absolut geen idee wat voor merk het is.

Kan iemand mij helpen.

Het is een filter sigaret met een roode 40 erop!!!!

Alvast hartelijk dank.

Anneke

• Leo

Wil je weten welk merk dat is, Anneke?

• Anneke

Ja ik zou heel graag willlen weten waar die sigaretten vandaan komen. Ik weet wel dat ze niet uit NL zijn!

Groetjes Anneke

• Leo

Hoi Anneke,

ik dacht wel dat je dat graag wilde weten!

Ik weet het echter niet.

Sorry, veel succes.

Leo

• bob

Beste Anneke,

Ik werk al jaren voor een firma die pijpleidingen voor het Oostern controleerd. Toevallig rookt een collega uit Oekraine dezelfde soort sigaretten. Hij vertelde mij dat ze gedurende de koude oorlog door de sovjet militairen werden gerookt. Deze werden klaargestoomd voor een eventuele oorlog en wilden op alle vlakken wedijveren met de Amerikanen. Daarom werden deze sigaretten naar westers voorbeeld ontwikkeld maar werden ze door de Rusland gemaakt. Als model stond “route 66” enkel werd de route weggelaten en werd de 66 vervangen door 40. (Omdat Karl Markx de oorspronkelijke bedenker van het Communisme geboren werd op de 40ste breedtegraad) Het originele rode randje werd wel behouden.

• L. van der Waal

bob Schreef:

——————————————————-

> Beste Anneke,

>

> Ik werk al jaren voor een firma die pijpleidingen

> voor het Oostern controleerd. Toevallig rookt een

> collega uit Oekraine dezelfde soort sigaretten.

> Hij vertelde mij dat ze gedurende de koude oorlog

> door de sovjet militairen werden gerookt. Deze

> werden klaargestoomd voor een eventuele oorlog en

> wilden op alle vlakken wedijveren met de

> Amerikanen. Daarom werden deze sigaretten naar

> westers voorbeeld ontwikkeld maar werden ze door