VAN WIE IS DE LUCHT?

• Will

Beste,

ik heb in mijn tuin wat bomen staan.

Die heb ik zelf nog geplant.

Deze bomen maken van stikstof weer zuurstof.

MIJN bomen, MIJN zuusrtof. Deze zuurstof is voor mijn eigen gebruik. Ik gebruik MIJN zuurstof oa om mijn sigaret te kunnen branden.

Als een ex-rokende sporter ZIJN zuurstof wil gebruiken om zich uit de naad te sporten, moet ie dat vooral doen.

ALS HIJ MAAR VAN MIJN ZUURSTOF AFBLIJFT!!!

Ik bel de politie hoor!!!

Dit is nu de essentie van de tabakswet:

FLAUWEKUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Harm

Wat een flauwekul, Wil. Ik twijfel of ik wel moet reageren.

De wet heeft niets met zuurstof te maken. Wel met 4000 giftige stoffen die jij produceert. Giftige stoffen waartegen andere mensen beschermt dienen te worden….. Zeker in afgesloten ruimtes, want daar gaat de tabakswet over.

Is het nou zo moeilijk te accepteren dat je een ander niet meer tot last bent?

Het is wel erg egoistisch om je hier steeds weer tegen te verzetten.

Rokenmoetmogen…..BUITEN!

• stink peuk

Plak dan een briefje op jou zuurstof zo dat ik weet dat ik de jouwe pak.

Zuurstof is toch onzichtbaar hoe weet ik nou dat ik de jouwe heb.

• Will

“ Andere mensen tot last bent”…..

Bepaald het gegeven of iemand (binnen) rookt of niet de kwalitiet van die persoon voor de samenleving?

Waarom wordt door mensen zoals jij de wetten

selectief gekwalificeerd?

Opportune selectie naar je eigen bekrompen waarden.

Zo staat er ook in de wet dat ‘ elke Nederlander vanaf 18 jaar RECHT heeft op een eigen woonruimte’ .

Als er die voor jou nu eens niet is ga je dan ook zeggen tegen het personeel van de woningstichting dat ze een ‘ last’ zijn voor de samenleving?

Er staat ook in de wet dat sigaretten een ‘ legaal’ product zijn, te verkrijgen in legale winkels bij legale winkeliers.

Discriminatie begint als we de gebruikers van legaal product 1 (fricandellen) meer recht op ‘gelegenheid van nuttigen’ geven als die van legaal product 2 (sigaretten)

We zijn dan bezig een appartheid te creeeren.

Welnu, apartheid is weer discriminatie welke

nadrukkelijk in onze grondwet wordt verboden!