Rekensommetje:
We zijn momenteel met zijn 16-miljoenen in Nederland.
Als elke Nederlander 78jaar wordt, -wat de gemiddelde leeftijd is-, zullen er gemiddeld elk jaar dus 205.128 mensen het huidige met het eeuwige verruilen.
Daarvan zijn er elk jaar ongeveer 4.000 die volgens de statistieken aan longkanker overlijden.
Gezien de zeer recente publikaties m.b.t. ‘radongas’ en ‘verkeers-milieu vervuiling’, tesamen met uitspraken van meerdere longartsen, weten we nu dat zo'n 2.000 hiervan in ELK geval NIET de ziekte door
het (mee)roken hebben gekregen, maar door andere oorzaken.
Welnu, tel dan even mee:
2.000 op 200.000 is dus een kans van 1%, EEN PROCENT (!!!) dat je als roker aan deze ziekte zult overlijden.
Maar de meerokers zitten hier ook nog bij, want volgens zeggen en berekeningen van STIVORO en de regering is het voor deze groep minstens zo ongezond!
Dus: 4 miljoen rokers versus 12 miljoen niet-rokers:
1 staat tot 3 = 666 gevallen bij rokers en 1.333
gevallen bij de mee-rokers. (Geweldig getal bij die rokers overigens, is weer voer voor Balkenende)
Conclusie: ROKERS HEBBEN 0.33 % KANS AAN LONGKANKER TE OVERLIJDEN. MEEROKERS DUBBEL ZO VEEL.
Vraagje:
Kan iemand nu voor mij het I.Q. van STIVORO berekenen? Of van de voor-de-tabakswet-stemmers in de 2e kamer?
Ik houd me warm aanbevolen.