Yessmoke.ch uit de lucht ?

• Peter

Hallo,

Weet iemand toevallig of yessmoke.ch gestopt is met leveren naar NL ? heb zoiets gelezen op een site… heb +/- 2 weekies geleden bestelling gedaan maar tot op heden nix-nada ontvangen ?! Ben ik genept of hebben andere lezers andere ervaringen ?

Bedant voor de berichtjes.

Gr

• M.Serlie

Geen idee, maar ik heb een week geleden besteld en ook nog niets ontvangen.

Ik heb ze wel een email gestuurd wat er loos is en als ze niet kunnen leveren of

het geld terug gestort wordt.

Misschien moeten mensen die de zelfde ervaring hebben metYessmoke hun met een emailbombardement trakteren.

Graag nog meer reacties

Marcel

• Erwin

Ik weet niet of zij uit de lucht zijn, maar mijn bestelling van eind november 2003 is eind januari 2004 bezorgd, INCLUSIEF een naheffing van BTW en accijnzen via tussenkomst van TPG.

TPG heeft de 5 zendingen van 2 pakjes verzameld en tot 1 zending bij mij bezorgd.

Blijkbaar is deze route ook zodanig bekend dat je hier geen voordeel (meer) kan behalen.

Vreemd is wel dat onze nationale wetgeving blijkbaar minder is dan de europese.

Wie weet meer?Peter schreef:

>

> Hallo,

>

> Weet iemand toevallig of yessmoke.ch gestopt is met leveren

> naar NL ? heb zoiets gelezen op een site… heb +/- 2

> weekies geleden bestelling gedaan maar tot op heden nix-nada

> ontvangen ?! Ben ik genept of hebben andere lezers andere

> ervaringen ?

>

> Bedant voor de berichtjes.

>

> Gr

• Monique

Hallo,

Ik heb vorige week voor het eerst bij hun besteld. Gisteren kreeg ik een mailtje dat het leveren aan Nederland hen te moeilijk werd gemaakt. Als mijn bestelling niet aankomt of hun krijgen het terug gestuurd, storten ze het geld terug.

Ook heb ik besteld bij ‘budgetsmoking’ (http://www.budgetsmoking.com/). 1 slof voor 26 euro. Het geld kan worden overgemaakt op een Nederlandse rekening. Ik ben benieuwd, ik heb alleen nog niets gehoord !

• bas

Hallo,

Ik heb eind december een bestelling gedaan van 200 sigaretten bij yessmoke, en deze werd eind januari geleverd met tussenkomst van tpg post, deze hadden de 5 zendingen a 40 sigaretten netjes verzamelt voor me. De heffing van accijnzen en btw was € 20,44. Yessmoke schreef het bedrag pas 8 februari af.

Dus het is geen malafide bedrijf. Per e.mail zeiden ze, dat ze hier niets aan konden doen en kon mijn geld evt. terug krijgen.Of ze uit de lucht zijn, weet ik niet.