Budgetsmoking

• Chouffe

iemand ervaring met bestellen via www.budgetsmoking.com of ook via hun www.voordeligroken.nl

Ik heb 28 jan. besteld en reeds betaald , vandaag de dag 16 feb nog niets ontvangen , 2 keer gemaild en geen reactie gehad…

krijg nu een vaag vermoeden dat ik besodemieterd ben ..of is dit onterecht ? Ik hoop het 2e…;(

• Tammy MV Stefano

ik ben bang voor het eerste…Bij voodeligroken.nl… precies hetzelfde hier

• Chouffe

Nou dat is the same name !!

Gatverdamme vuile teringeikels

• Mary

nee het is het laatste…

de Douane heeft sinds 6 februari alle zendingen die door diverse aanbieders is verstuurd onderschept en geroutineerd.

Mailtje sturen met klantnummer en rekeningnummer sturen dan krijg je je geld gewoon terug.

Athans bij Cigarom wel.

• Mary

Oh ja…als je even bij voordelig roken kijkt,staat er al een week de melding dat er naar Nederland niet meer geleverd wordt ivm controles van de douane.

• Monique

Ik heb ook 1 maand geleden bij budget smoking besteld. Wel betaald……niets ontvangen.

Ze reageren niet op emails !

• Chouffe

Idd kan mailen wat ik wil…geen reactie…als de zendingen zijn geretourneerd dan is het hun plicht om de transactie ongedaan te maken, mijn banknummer is bij hun bekand daar alles al betaald is.

• Chouffe

Owja ?? nou ik kan nergens zien dat ze niet meer aan NL leveren, of zit ik op een andere site te kijken lijkt me niet aan het URL te zien .

• Tammy MV Stefano

Ik heb het adres en telefoonnummer van diegene die achter die site budgetsmking/voordeligroken.nl zit…… maar kan ik daar iets mee?

• Monique

Geef maar, ik bel ze wel op, als we dat nu allemaal doen ?

Moet het niet meer bekend worden dat hun niet leveren ?