Kijk even naar mijn bericht hierboven als reactie op voordeligroken.nl
Daar is wat informatie over het bedrijf. Het is nog niet veel, maar er is een begin.
Je bent er echt ingedoken Maup !
Het telefoonnummer van de SNS is als je die in Groningen bedoeld niet 040 maar 050
Ik ben er in het week-end in de buurt en zal eens langs dat opgegeven adres aan de Lemferdinge in Zuidlaren rijden.
Of zijn er hier wellicht mensen die toch al permanent in “Zuidlaren” zitten ?
( die indruk kreeg ik van de week even)
De basis van een verzoek tot medewerking aan de bank lijkt mij de onverschuldigde betaling.
Klaarblijkelijk is het geld geind zonder dat de ontvanger de intentie had als tegendienst goederen ter beschikking te stellen.
Wat wel de basis van de geldstransactie was.
Wellicht is de bank ook ontvankelijk voor het feit dat zij voor “bedrieglijke ” realaties een rekening beschikbaar stellen.
Dat bedrieglijke ligt hem niet in het feit dat die sigaretten niet geleverd worden.
Dat kun je niet hard maken.
Het bedrieglijke is het feit dat de “bedrijfsgegevens” die voor jullie klaarblijkelijk voldoende waren, misleidend en onjuist zijn.
Even een tip voor webmaster Patrick.
Haal deze link er even af ; http://www.budgetsmoking.com/
wat een smerige bedrieger zeg die budgetsmoking in maar beloven bij u volgende bestelling ontvangt u 5 procent korting ja die was zeker om zich snel uit de voeten te maken ik vraag mij af of je zon figuur niet kan laten oppakken door de politie
want zo te zien is meneer zeer snel rijk geworden van ons geld wat we waarschijnlijk nooit weer terugzien
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?