BUDGETSMOKING

• crisper

Beste mensen,

Ik ben er ook in getrapt.

Het telefoonnummer 050-3133556 is van fam Wakkers; PJ Noel Bakerstraat 19;9728 WH te Groningen; ooit een sgevestigd het bedrijf Auto World; inmiddels uitgeschreven.

Het adres Lemferdinge 12 te Zuidlaren; ooit gevestigd het bedrijf Beach Tan; hoofdvestiging Brugstraat 23; 9721 AB te Groningen.

telefoonnummers zijn via

www.ikhebje.nl

wel te achterhalen

succes allemaal

• Jessica

De link naar de site van Budgetsmoking is op basis van de berichten op dit prikbord heden verwijderd van http://sigaretten.startpagina.nl

• john

Ze staan anders nog steeds op Jullie site

goedkope sigaretten . nl

Ze lichten de boel alleen maar op en daar moeten de goede

sigaretten online verkopers de zure vruchten van plukkensigaretten.startpagina.nl schreef:

>

> De link naar de site van Budgetsmoking is op basis van de

> berichten op dit prikbord heden verwijderd van

> http://sigaretten.startpagina.nl

• Patrick van Zundert

Goedkopesigaretten.nl heeft NIETS met Budgetsmoking te maken. Ik ken de eigenaar van Goedkope Sigaretten.nl heel erg goed. Het is iemand die zich alleen bezighoudt met het maken van websites en die no0g nooit een sigaret via internet verstuurd heeft.

• john

Sorry Patrick

Ik denk dat er een misverstand in het spel is, Ik bedoel dat op jullie site

onder ( vergelijkingen 0nline sigaretten kopen ) en dan onder (aanbieders ) nog

steeds de naam budgetsmoking voorkomt.

Groetjes John

• Patrick van Zundert

john schreef:

>

> Sorry Patrick

> Ik denk dat er een misverstand in het spel is, Ik bedoel dat

> op jullie site

> onder ( vergelijkingen 0nline sigaretten kopen ) en dan onder

> (aanbieders ) nog

> steeds de naam budgetsmoking voorkomt.

> Groetjes John

Waarschijnlijk krijg je een oude versie van sigaretten.startpagina.nl te zien. Kan liggen aan een proxyserver of je eigen cache. Op 1 maart is de link echt verwijderd.

De nieuwe versie kun je ophalen door te refreshen door middel van CTRL + F5 te drukken.

Gr.,

Patrick