Rookvrije werkplek ja of nee ? en waarom
zever nie zo jong…jij ben vast zo'n miezerig mannetje die op alle wonden zout strooit….Als ik op mijn werk een sigaretje rook heeft niemand daar last van….dus denk nu niet dat iedreen op een kantoor werkt, want er werken er genoeg op andere plaatsen dan in een kantoor van 2 bij 2. En ik zeg toch ook niet dat een ander er last van moet hebben…
trouwens wat loop jij hier hele dagen te mieren##ken hier ? ga op de anti-rokers.startpagina.nl een beetje van je neus maken…dwaas!
Hoef je niet gelijk weer te gaan gillen frustie
Fijn voor jou dat je op je werk nog kan roken.
In iedergeval verder niet meer in de trein wachtkamers vliegtuigen winkels bioscoop enz enz enz.
En straks ook niet meer in de horeca zoals volgende al maand in Ierland
En daarna sigaretten naar 7 euro zoals in Engeland.
Dan hoor je mij niet meer zeuren!!
Dus verder kan je alleen nog bij je pafpalen en andere gedoogafwerkplekken.afzuig rookhollen paffen!!
Veel plezier
En bedankt voor het spekken van de schatkist
:-)
Dit wil ik je niet onthouden. Iemand die altijd bij rokenmoetmogen.nl zit te posten en met verstand van zaken heeft het bewijs geleverd! MEEROKEN IS NIET GEVAARLIJK!
want HarmJan, een man met jarenlange ervaring stelt het volgende:
'Waar moet ik over na denken? Ik verpleeg al 11 jaar longkanker patienten en heb nog nooit NOOIT NOOIT een niet-roker onder mijn patienten gehad.'
DUS WEG MET DIE WET!
he ex-roker,
Weet je wat nu leuk is?????
Je zit hier te zeiken alsof je niets beters te doen hebt. Waarschijnlijk geen priveleven of zo dat je je op een site begeeft waar niemand je wil hebben.
Op het moment dat wij met z'n allen stoppen met roken omdat er nergens meer gerookt mag worden behalve buiten en in de buitenlucht, of zelfs maar als we met z'n allen de helft gaan roken omdat je de helft van de tijd op plekken zit waar je niet mag roken, dan gaan de belastingen zo gigantisch omhoog daar wordt jij helemaal eng van. Dus zeik niet zo op mensen die roken, want als wij dit niet meer doen vanwege JOUW gezondheid, dan wordt jou portomonee echt goed ZIEK.
Wij zitten hier nog met een reden, maar waarom ben jij zo zielig dat je hier zit???
Ik rook lekker, ook op mijn werk. Ben ook een paar jaar gestopt en heb daar niemand mee lastig gevallen.
Misschien ben je een beetje gefruseerd omdat je niet meer rookt, ga een leuke hobby zoeken om je frustratie kwijt te raken.
Wat doe je eigenlijk op een rokers pagina?
Heb je dan echt niets beters te doen als mensen lastig te vallen?
Laat iedereen lekker roken of niet roken en als je er last van hebt van iemand die een sigaretje rookt, kun je dat toch gewoon zeggen (op een vriendelijke manier), dan zal diegene best wel bereid zijn om zijn sigaret uit te maken of ergens anders te gaan roken.
Maak je niet zo druk, het leven is al zo kort, volgens mij leef ik als roker die zich niet zo druk maakt om anderen langer als jij die niet rookt en zichzelf de hele dag loopt op te winden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?