Internet

• Ed Peters

Ook ik ben budgetsmoking getrapt. 26 euro naar de kloten. shit happens.

Nu las ik op het internet dat je ook via http://www.sigashop.tk kan bestellen.

Heeft iemand hier ervaring mee ??????????.

Gr Ed

• ex-roker

Heb je vanavond niet naar het nieuws gekeken??

Je kan niets meer bestellen alles wordt in beslag genomen.

Tja verslavingen kosten geld.

Maar de heroine wordt steeds vaker al vergoed dus wie weet over een paar jaar

• john

He Lullo

Alleen easyordersmoke.com stuurt al MEER sigaretten op per DAG dan ze in twee maanden onderschept hebben. en we hebben gelukkig veel collega''s

• jamo

Hoe weten we dat dit ook geen neppert is ? Hoe lang bestaat deze al ?

Ik rij liever zelf naar luxemburg. In het centrum van luxemburg zijn de sigaretten nog goedkoper dan aan de grens.

• Eddepet

Hoe duur kosten ze in het centrum dan ? (camel of marlboro) En scheelt het veel met grens ?. Supermarkt of benzinestation ??

• jamo

Camel filter: 2,40 tot 2,60, als je een hele slof koopt.

• jamo

Je kunt er ook heerlijk winkelen, veel dingen zijn goedkoper, met name luxe artikelen.

Ik heb het dus over Luxemburg-stad, als je slim bent neem je een hotel en maak je er een heel weekend van. heb je mooi de tijd de goedkoopste winkel uit te zoeken.

• Non-Smokie

Niet roken is nog goedkoper

NS

• jamo

Wat zoeken die niet-rokers toch hier ?

• jamo

Is er niet een ander leuk prikbordje voor jullie niet/ex-rokers ?

Het niet-rokers prikbordje……..leuk, kun je met gelijkgestemde klagen en zeuren.

Dat prikbordje zal wel niet zo druk zijn net als de rookvrije kroegen en restaurants, is vast minder gezellig !