Internet

• Non-Smokie

Je bedoelt het www.stoppenmetroken.startpagina.nl

Maar blijf gewoon roken, de keuze maak je uiteindelijk zelf, dus heb niks tegen rokers en ook niet tegen niet-rokers, kom gewoon lekker kijken en soms schrijf ik wat en dan voeren we een leuke discussie over de zin en onzin van het roken en niet-roken,

Groet

NS

• ex-roker

Jamo,

Ik hoor alleen rokers klagen hiero hoor!!!

Over hun gedoogafzuigruimtes ,pafpalen en prijzen van een pakkie en het belazeren van dealers enz enz enz!!!

Ex-rokers klagen niet alleen over de nog steeds voortdurende overlast van rokers!!!

Eigen keus

Zijn genoeg manieren om te stoppen maar ja een beetje lef heb je wel nodig!!

• jamo

Wat maak jij je toch druk…….ga toch naar je eigen prikbordje i.p.v. rond te hangen bij (al die) de rokersprikborden.

Ik heb jouw vulgaire en intimiderende teksten al vaker gezien op het internet, je moet je schamen. Personen zoals jij proberen van het roken iets smerigs te maken, nou, je gaat je gang maar.

Ik rook…….maar ik heb wel fatsoen en omgangsvormen !

• Non-Smokie

Ja ex-roker, je moet de rokers in hun waarde laten. Het feit dat je gestopt bent, wil nog niet zeggen dat je meteen alle rokers moet gaan beoordelen op hun rookgedrag.

Ik ben ook gestopt, heb jaren met veel plezier gerookt, maar heb uiteindelijk de keuze gemaakt om het niet meer te doen.

Maar ik vind het wel nog leuk om te kijken wat nog speelt als je rookt, dus eigenlijk ben je nooit echt van het roken af, geestelijk blijf je altijd verslaafd,

Groet

NS

• ex- roker

Zie je nou Jamo lig je weer te klagen!!

Doe niet zo gestresed!!!

Heb je geen nicotiene meer ofzo?

• jamo

Ik heb respect voor mensen die gestopt zijn met roken. Het lijkt me enerzijds heerlijk om er niet meer mee bezig te hoeven zijn, anderzijds heeft het voor mij wel iets om gewoon te blijven roken, misschien uit provocatie; ‘ik laat me de wet niet voorschrijven’. Ik vind het ook gewoon erg lekker !

Belangrijk voor mij is dat ‘het roken’ niet een middel wordt om mensen te vernederen en te overspoelen met normerende uitspraken. Alsof ‘roken’ een vrijbrief wordt voor de niet-rokers, om je medemens te beledigen en onderuit te halen. Gelukkig zijn niet alle niet-rokers zo.

• Non-Smokie

En ex-roker dit is de sigaretten prik niet waar, laat de rokers nu ook eens hun gang gaan, ze worden overal al uitgebannen. Ik vind de rook nog steeds lekker ruiken en kan er ook nog van genieten. Vind het jammer dat Nederland weer perse voorop moet lopen met de accijnsverhogingen…..dus laat iedereen in hun waarde………in andere landen wordt je als roker niet zo gestraft en trouwens je hebt ook gerookt, dus je kan het weten.

En Jamo als je wil roken, dan rook je toch gewoon,

NS

• jamo

Goed gesproken non-smokie !

• ex- roker

Er staat hier boven op het forum:

Voor alle discussies en vragen over sigaretten

Dus ook mijn mening mag ik hier ook kwijt niet alleen de rokers dus, het is hier geen pafpaal!!!

En wat Nederland voorop lopend betreft wat dachten jullie van Amerika?

In de meeste staten mag je al lang niet meer buiten of in de horeca roken!!

Gaat volgende maand oa ook al gebeuren in Ierland en Noorwegen.

En pakje sigaretten duur? in Engeland kost het nu al 7 Euro!!

En Jamo als je niet buiten roken kan dan rook je toch gewoon

buiten!!!

• Non-Smokie

Dat klopt, daar wordt je als roker helemaal gediscrimineerd, maar dat komt ook door de gigantische claims die de tabaksindustrie in de jaren 90 voor hun kiezen hebben gekregen.

Ben er inderdaad wel eens geweest en dan kom je aan op het vliegveld en dan moet je gaan zoeken naar een rokersruimte want die zijn er bijna niet meer en als je er een vind, dan sta je in zo´n aquariumbak te paffen met 40 lotgenoten, diep triest eigenlijk, als je rookt.

Groet

NS