HET GEZICHT VAN DE WOLF.
Ik heb vandaag op TV bij het programma ?Buitenhof? het gezicht van de wolf gezien.
Een ex-roker in schaapskleren liet zijn masker vallen en wat ik zag was weerzinwekkender en gedrochtelijker als wat ik ooit in mijn meest angstaanjagendste nachtmerrie heb kunnen aanschouwen.
De ex-roker blijkt , zoals verwacht, in werkelijkheid het ?Beest 666? zelf te zijn.
Vermomd als ?linkse quasi intellectueel?, gestoken in groene ?ribcoard? kleding gecompleteerd met ?milieu ringbaard? verkondigde hij als gastspreker het woord van de duivel.
Kwoot:
? Sinds 1 januari kunnen we in Nederland gelukkig ontsnappen aan de sigarettenrook.
Maar het wordt tijd dat we verder gaan?.
De volgende stap die moet worden ondernomen is een verbod op gemeenschappelijke MUZIEK!!!!!!!!!
Ik, (Het Beest 666), stoor me er mateloos aan dat ik overal, in de winkels, in liften, en op het werk wordt geconfronteerd met verplichte achtergrondmuziek. Dit moet stoppen. Dit is milieuverveuling ten top!?
Eind Kwoot.
Hiermee is dus eindelijk duidelijk geworden waar de tabakswet feitelijk over gaat.
Het heeft 100% niets, maar dan ook h-e-l-e-m-a-a-l niets met gezondheid te maken, maar alles met onverdraagzaamheid en intolerantie. Het gaat om haat jegens andersdenkenden.
Het gaat om fascistische krachten die Nederland willen omvormen tot een linkse-totaalstaat.
De mens mag geen mens meer zijn, maar moet worden omgevormd tot een machine.
Geen emoties meer, geen plezier, geen verdriet, geen fouten en geen liefde meer.
De staat zal voor je gaan denken, jij hoeft alleen maar te werken. Tot je er bij neervalt, dat wel!
Wim Kok zei het eigenlijk al: ? Werk, werk, werk en nog eens werk?.
(Wisten wij veel wat hij hiermee EIGENLIJK bedoelde)
In onze onschuld hebben wij rokers het vaak, als grap, over frikandellen en kroketten gehad.
Nimmer hebben wij echter kunnen vermoeden dat de werkelijkheid onze stoutste fantasieen zelfs zou kunnen overstijgen.
Een verbod op muziek in alle openbare ruimten???
Wellicht straks ook een verbod op Blauwe ogen? Rode haren? Blauwe stropdassen? Omdat dit mijn ?persoonlijke panorama? vervuild?
Ik wil daarom met nadruk verwijzen naar de Topic: ? NOG EEN PITTIG STUKJE? van enige weken terug.
Eenieder wil ik verzoeken dit nog eens heel goed door te lezen en dan kan ik slechts 1 ding hopen.
Dan hoop ik dat we over enige tijd allemaal zullen zeggen;
? DIE TABAKSWET WAS EEN HISTORISCHE VERGISSING ?
Will