Roken is uit !!!!!

• ex-roker

Zeg nou zelf:

Je staat toch gewoon voor @!#$ als je nu nog rookt!!!!

Zien jullie ze niet staan buiten in de kou of weg gejaagd bij hun pafpalen tegen woekerprijzen hun paffie opzuigen??

Als ze daarna binnen komen stinken ze er nog naar

En dat allemaal op vrijwillige basis!!!

O ooo wat vet cool

Steek er nog eentje op

• bert

he ex-roker…ik lig op je moeder

• ex-roker

Wat is je probleem Bert,

Beetje frustie door die anti rookwetten?

Kan nog erger hoor steeds meer landen bannen roken ,en wat de prijzen betreft waar jullie over zeuren

Engeland al 7 euro een pakkie en in Noorwegen 10 euro voor twintig stinkstokken!!!

Dus het valt hier allemaal nog wel mee , er worden zelfs voor jullie prachtige gedoogafzuighokken en pafpalen neer gezet

En maar klagen!!!

• ralf

Zeg nou zelf:

Je staat toch gewoon voor !@?% als je nu nog drinkt! ! ! !

Zien jullie ze niet staan daar in al die kroegen weg gejaagd van tele's en vrouw,

zuipen tegen woekerprijzen zielig aan 'n bar??

Als ze daarna weer naar buiten komen stinken ze nog uit hun bek

En dat allemaal op vrijwillige basis! ! !

O ooo wat vet cool

Neem er nog eentje bij

(Maak je lenzen 's schoon ex)

• bas

hallo,

Ga toch op een ander forum liggen zeiken.

• ex-roker

Bas,

In deze tijd worden eindelijk de rokers met hun overlast verjaagd in steeds meer landen niet de (ex)rokers!!!!

Steek er nog eentje op

• Tinuz

Het valt me vaak op dat ex-rokers het meest lopen te zeuren over mensen die (nog) roken. Frustratie lijkt me de enig logische verklaring voor deze hypocriete houding. Ik ben het er helemaal mee eens dat niet rokers geen last van de rokers moeten hebben, daar zijn ook allerlei maatregelen voor genomen die zeker effect hebben. Maar beste ex-roker, hoe vaker jij je stokpaardje over de rookgedoogruimtes en pafpalen van stal haalt, hoe breder de glimlach op mijn gezicht als ik een hijs inhaleer.

Ik hoop voor je dat je eens een positieve uitlaatklep kunt vinden en een beetje van het leven leert genieten. Als roker leef ik misschien korter maar de lengte van het leven zegt mij weinig over de kwaliteit ervan. Eén ding weet ik wel, elk moment dat gestoken wordt in ergernis is een verloren moment. Probeer het leven dus positief te benaderen.

Carpe diem!