Goede wijn......

• Stormbringer

Een oer-hollands Gezegde:

“ Goede wijn behoeft geen etiket”

Dit betekent: Als een product GOED is, er geen enkele reclame voor hoeft te worden gemaakt. Het zal zichzelf verkopen, slechts door mond-op-mond reclame.

Hier moest ik ineens aan denken m.b.t. de anti-rook lobby.

Het product: Niet-Roken.

Om dit product aan de man te brengen is nodig:

1. Een overheid die het product aanprijst.

2. Een stichting die het product aanprijst.

3. Een reclameverbod (!!) voor de tegenpartij.

4. Ontelbare websites.

5. Ontelbare commercials.

6. Een WHO die het product aanprijst.

7. Een Europa dat het product aanprijst.

8. Een…..

En toch blijven mensen roken….en komen er steeds weer nieuwe bij….

Wat moet dat product Niet-Roken toch een waanzinnig slecht product zijn………

• ex-roker

Die nieuwe die der bij komen zijn jongeren,weten die veel!!!

Fijn voor je dat je voor jezelf een excuus gevonden hebt om je verslaving voort te kunnen zetten.

In Amerika hadden ze 20 jaar geleden al die wetten die er nu hier pas door komen

EN WIE ROOKT ER DAAR NOG???????

Steek er nog eentje op

• ralf

Je bent slecht geïnformeerd ex of misschien wel hellemaal niet of je hebt teveel gerookt in jou verleden dat kan ook nog….?!

The US is nog steeds 1 van de grootste rokers markten kijk maar's wat statistieken na en dan oordelen bitte.

Er zijn ook wetten die zeggen dat men zich aan de verplichte rij-snelheid moet houden…heb jij nog nooit ‘n snelheids overtreding begaan exi neee dan ben jij ’n zéér brave burger en veroorzaakt zoiets dan geen overlast…ik dacht 't wel.

En ja ook nu op dit moment rijdt er weer ergens iemand te hard… ik weet 't is fout.

Maar wat zegt dit nu over die wetten….?? (maar we kunnen niet zonder)

Ik ben vóór goede kritiek ja ook wat minder of niet roken betreft maar wat jij doet lijkt meer op pesterij en napraterij en dat alles in de naam van DE OVERLAST!!

of dat vandaag iedereen zgn moet gaan stoppen met roken volgens jou ideologie.

Kom's met wat nieuws ex.. want als ik zo lees wat jij spuwt op dit forum dan weten die Jongeren meer dan jou zelf zo lijkt 't…

nee ik rook niet en ga ik ook niet…..maar…

steek er gerust nog eentje op hoor!! dat gaat mij geen reet an.

• Yvonne R

Dan ga je toch lekker daar wonen, heb je ook geen last van ons.

gr. Yvonne

• ralf

Japs.. en er is tevens ook nog werk zat daarzo voor GreenFreaks !@@!