Gelukkig maar...........

• Non-Smokie

de meeste rokers zijn gestopt, zie tenminste geen berichten hier, alleen maar van

niet-en ex-rokers,

Dan zou ik zeggen rokers stop ermee, want er is meer in je leven dan afhankelijk zijn van zo'n sigaret,

gegroet,

NS

• Hendrik Jan De Tuinman

gegroet,

NS

Nou…..da's pas een betrouwbare partner!

• ex-roker

Mooie woorden Non-Smokie

Maar ik denk weet zeker dat roken de langste tijd gehad heeft je ziet het steeds minder gelukkig!!

Wat wel zo is dat er momenteel nog genoeg rokers zijn alleen reageren ze niet omdat ze zich waarschijnlijk een beetje schamen,en als ze wel reageren is het vaak schelden (kijk maar eens wat reaktie¶s na op mij.

Rookvrije groetjes :-)

• Hendrik Jan De Tuinman

Zolang de treinen maar op tijd rijden……..

• ex-roker

Hendrik Jan,

Zolang de treinen maar op tijd rijden

En jij je terug trekt naar je pafpaal

Komt alles goed!!!!!!

En nu zo snel mogelijk de Horeca rookvrij!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ed

He ex roker,

Heb jij geen priveleven of iets dergelijks, of je bent al 75 jaar met de zelfde vrouw getrouwd of je bent een vrijgezel die geen lichamelijkcontact met het andere geslacht kan krijgen! door een of andere reden! Ga een hobby zoeken maar besteedt je tijd ergens anders dan hier met dat gezeur van je. Ga roken of zo.

• ex-roker

Wat is er Ed?

Vind je mijn hobby niet leuk?

k doe er niemand kwaad mee(hooguit fanatieke rokers) en niemand zit in de stank van mij!!

Dus wat zeur je nou

Jou vind ik trouwens wel crimineel om roken te bevorderen aan anderen!!!

• john

Hoi Ed

Laat die ex roker alsjeblieft weer beginnen met roken, zijn we gelijk van het gezeur af. Ik zou ze wel bestellen bij easyordersmoke ( lekker voordelig ) als Ik hem was.

P.S. Ik ben zelf ex roker ( 40 jaar een pak shag per dag ) maar mij hoor je niet zeiken. Voel me kiplekker Groetjes John