Info Eigenaar Voordelig Roken

• Gert-Jan

Hallo,

Zelf ben ik ook opgelicht door de Hr Wassenaar ik heb inmiddels wat speurwerk gedaan en heb het volgende gevonden

De eigenaar ( oplichter) van “voordelig roken” is de Hr . Harm Wassenaar, adres Brugstraat 23, 9712 AB te Groningen,Tel: 050-3139304 hij heeft nog meer bedrijven o.a. een zonnestudio in Groningen, op bovenstaand adres.

Op het adres in Zuidlaren Lemferdinge 12, 9472 XZ Zuidlaren staat ook een Keukenmontage bedrijf geregisreerd “Idskes Meubel- Keukenmontage” of de Harm wassenaar hier ook eigenaar van is heb ik nog niet kunnen achterhalen.

• Ed 2-2004

Voor hoeveel ben je dan opgelicht, als ik zo vrij mag zijn ?

• Gert-Jan

Niet zo veel, maar dat maakt naar mening niets uit als iemand mij een product verkoopt moet hij leveren als hij dit niet kan moet hij het betaalde bedrag( in mijn geval is het maar € 26,00 ) terugstorten.

• Ed 2-2004

daar heb je helemaal gelijk in, jammer voor die € 26,00. Moet inderdaad uitkijken met sommige internetwinkels en dan bedoel ik niet alleen sigaretten.

Maar laten we hopen dat je het goedkoop kan krijgen, is al duur genoeg tegenwoordig,

Groetjes en paf ze

• jamo

Heeft die man ook een emailadres, van zijn andere zaakjes of zo.

Ik ga hem in ieder geval bellen.

Ik ben ook opgelicht voor 26 euro.

• Gert-Jan

Het enige e-mail adres wat ik kan vinden , staat in de NL Domain Registry zie hier onder:

Domeinnaam registrant.

Rights restricted by copyright. See

http://www.domain-registry.nl/whois.php

Domain name:

voordeligroken.nl (first domain)

Status: active

Registrant:

Wassenaar

Lemferdinge 12

9472 XZ ZUIDLAREN

Netherlands

Domicile:

N/A

Committed to ADR: yes

Administrative contact:

H. Wassenaar

+31 (0)50-3133556

emhoekstra@keyaccess.nl

Registrar:

Tiscali b.v.

Zonnebaan 17

3542 EA UTRECHT

Netherlands

Technical contact:

. Tiscali OPerational Control

+31 (0)30 2483900

tech@domainregistry.tiscali.nl

Domain nameservers:

hns0.tiscali.nl 195.241.77.57

hns1.tiscali.nl 195.241.51.39

Date first registered: 30-09-2003

Record last updated: 27-12-2003

Record maintained by: NL Domain Registry

• Roos

Hallo,

Ik had 2 sloffen Camel besteld bij die man, vorig jaar oktober, en ben dus lekker het schip ingegaan, bah wat een mispunt!!!

Ik heb hem tig emails gestuurd en eerst een reactie dat eraan gewerkt ging worden en een paar weken geleden een mail uit Gran Canaria (……?????) dat het de schuld was van de regering dat alles fout ging………maar er stond niets in over terugbetalen.

Kunnen we niks tegen dit figuur ondernemen???