Ex-roker

• Annet

Hey ex-roker waar woon je???

Dan zullen we je eens uitroken..

loser. Je raakt zeker opgewonden van vrouwtjes die roken

• ex-roker

Kijk dit is mou nog eens een typische rokers opmerking die het karakter niet heeft om te stoppen en daarom maar eens weer een potje gaat lopen te schelden!!!

Zeker geld te kort en door je nicotinegebrek een beetje humeurig geworden???

Stakker

• Nicole

een beetje humeurig noem je dat??? Annet zet je gewoon in de zeik, heeft niks met humeurig te maken.

Er is hier maar eentje contstant humeurig en dat ben je zelf! maar ja, jij weet niet meer hoe het is om aardig en gezellig te doen…dat krijg je als je eenzaam en verlaten bent hahahaha

• Fleur

Hey Annet,

Ik heb mij rotgelachen. Ik vond hem echt steengoed

Gr. Fleur

• ex- roker

Rot gelachen?

Wat een walgelijke opmerking zeg uitroken

Weten julllie niet hoeveel mensen last hebben van mee roken?

En hoeveel mensen ziek worden van jullie letterlijk en foguurlijk van die stank!!

En maar grapjes maken

Ziekelijk gewoon wacht maar wanneer jullie de tol moeten gaan betalen van al dat gerook!!

Ik opgewonden van vrouwen die roken???

Gatver

Met die bruine vingers?

Met die gele/bruine tanden?

Met die stinkende haren?

Met die stinkende kleding

Een gevoel krijgen dat ik een asbak aflik????

Mag ik ff passen!!!!!!

• Nicole

hahahaha ex-roker bij elk bericht dat jij typt maak jij je alleen maar belachelijker, besef je dat zelf wel eigenlijk? of is je IQ zo laag dat je het echt niet in de gaten hebt.

Als ik het dus goed begrijp heb jij dus een hekel aan jezelf toen jezelf nog rookte??? want daar komt het wel op neer. Dan had je toen al de kracht moeten hebben en het verstand om er nooit aan te beginnen. Alleen iemand die NOOIT gerookt heeft, mag over rokers oordelen maar NIET iemand die zelf altijd gerookt heeft en nu ineens gestopt is!

Vraag me af of jij wel eens op stap gaat? Maar vraag me dan af waar! In een kroeg of discotheek word gewoon gerookt of ga je dan ook tegen iedereen lopen schelden???

Jij maakt je echt druk om niks…er zijn vele ergere dingen in het leven dan roken! En als je dat niet weet, dan ben je pas echt dom bezig!!

• ex- roker

Nicole,

Het is al erg genoeg dat er nog steeds in Nederland gewonn nog gerookt kan worden in kroegen

Maar dat zal nie lang meer duren

In Ierland mag het al niet meer in Italie ook niet en Noorwegen en in Belgie mag het binnenkort ook al niet meer.daarintegen hebben andere landen zoals Engeland de pakjes verhoogd naar tien euro

Alleen Nedeland loopt weer achterop met hun traditie van gedogen!!

Ik pas er voor op inderdaad om me te moeten roken met die gifbende dus voor mij met miljoenen andere verlopig geen horecabezoek nee!!!!!!

Wacht maar met je verslaving als je straks nergens mer kan roken hoe jij je gaat gedragen!!!!

Ik hoef te wedden dat jij na een uurtje nicotinegebrek al begint te schelden

Sterkte

• Nicole

Dan lees je dus heel erg slecht, ik heb al eerder vermeld dat ik makkelijk een paar uur zonder een sigaret kan, ik word er niet chagerijnig van. Val niet steeds in herhaling!!!!

• ex- roker

Over herhalen gesproken:

Elk uur weer elke dag weer elk jaar weer:

Asbakken zoeken sigaretten zoeken en kopen

Gif Inhaleren

Peuk uit drukken

aansteker zoeken

Plekken zoeken waar je nog kan scoren zonder weg gejaagd te worden

Gif Inhaleren

Peuk uit drukken

aansteker zoeken

Gif Inhaleren

Peuk uit drukkenElk uur weer elke dag weer elk jaar weer:Elk uur weer elke dag weer elk jaar weer:

Gif Inhaleren

Peuk uit drukkenElk uur weer elke dag weer elk jaar weer:Elk uur weer elke dag weer elk jaar weer:

Gif Inhaleren

Gif Inhaleren

Peuk uit drukken

aansteker zoeken

enzenz

Gif Inhaleren

Peuk uit drukken

aansteker zoeken

aansteker zoeken

Gif Inhaleren

Peuk uit drukken

aansteker zoeken

aansteker zoeken

Gif Inhaleren

Peuk uit drukken

aansteker zoeken

aansteker zoeken

enz enz enz enz enz enz

• Nicole

Tja als je zo gaat beginnen dan valt iedereen elke dag in herhaling zelfs een niet-roker…bewijst maar weer hoe dom je bent! hahahaha eikel