huidige sigaretten anders?

• Imre

Hallo allemaal,

Ik heb laatst al een breicht geplaatst over de wijzigingen

van het teer- en nicotinegehalte.

Nu heb ik een algemene vraag aan jullie.

Vinden jullie ook dat de smaak enorm veranderd is?

Heb al een stuk of 5 merken uitgeprobeerd, maar vind

ze allemaal opeens hetzelfde smaken, niet lekker.

Heb bijv. Camel geprobeerd, maar die smaakt echt niet meer

naar de Camel van vroeger.

Heb nu echt constant zin in een sigaret. Volgens mij hebben

ze heel wat veranderd in de samenstelling.

Hebben jullie dezelfe mening?

Alvast bedankt,

groetjes,

Imre

• ex- roker

Ja klopt

Ze moeten wel de teer en nicotinegehaltes verlagen,vandaar dat het niet meer smaakt

Kan je dus beter gewoon stoppen

• ex- roker

Ja klopt

Ze moeten wel de teer en nicotinegehaltes verlagen,vandaar dat het niet meer smaakt

Kan je dus beter gewoon stoppen!!

Of wil je de schatkist blijven spekken?

• Fleur

Al is dat zo…al wil ze de staatskas vullen. Dan moet ze dat toch zelf weten. Het is al erg genoeg dat je je met iemands rookgewoonte bemoeid. Wil je je nu ook nog eens bezighouden met waar iedereen zn geld aan wil uitgeven. Je bent wel brutaal, vind je zelf niet…ex roker

• curly

Ik ben deze week weer begonnen met Camel na vijf jaar stoppen. Ik vind ze nog even lekker. Heb wel ook direct weer het gevoel dat ik steeds trek heb in een sigaret. Hoeveelheid nicotine op het pakje is iets minder dan vroeger, maar het effect is bij mij nog voldoende. Wat is roken soms toch verukkelijk! Curly

• stanley horsting

Plus dat ze sneller lijken op te roken , en je dus snéller weer 'n nieuwe pakt ?

• stanley horsting

Ik rook ook Camel maar ik vind wel dat ze sneller lijken op te branden dan voorheen , zouden ze er iets aan toegevoegd kunnen hebben waardoor je weer meer gaatroken ?