ach ja...voor ex-roker...

• Desi

Ik ben ook bezig om te stoppen met roken (is moeilijker dan ik dacht).

Maar mij hoor je niet klagen als iemand een peuk opsteekt en dat zal ik ook nooit doen (hoop ik). Alleen ik ben het niet eens met sommige uitspraken van jou.

Jij zegt dat rokers klagen dat ze weggejaagd worden, misschien is dat ook wel zo.

Maar ik vind dat jij wel kan zeiken over dingen.

Moet je ook zelf weten hoor, maar laat de mensen wel in hun waarde, waar ze zelf voor kiezen.

Dit is niet om jou aan de vallen hoor, helemaal niet.

Maar denk a.u.b wel na voor dat je wat zegt.

Dit is alleen maar een tip, en hoop niet dat je je aangevallen voelt.

Groetjes Desi….

• ex- roker

Desi,

Geweldig goed en gefeliciteerd dat je gestopt bent met roken!!!

Ik hoop dat het gaat lukken de eerste drie weken met die nicotine zijn het moeilijkst dus sterkte daarmee!1

En je zal aan me terug denken na drie maanden gestopt te zijn !!!!

Een van de nadelen is namelijk dat je reuk terug gekomen is en dat je rokers en rokersruimte ook al wordt er op dat moment niet gerookt ontzettend vind stinken!!!!

Elke ex en niet roker zal dat bevestigen!!

Dat er nog van die domme ex-rokers rond lopen die dat allemaal pikken en gewoon meeroken in de buurt van rokers moeten ze allemaal zelf weten

Maar ik ben daar helemaal klaar mee !!

Niemand verplicht me meer om daarvan mee te moeten genieten met het risico om ziek te worden

Rokers???

Gewoon wegwezuh!!

• Oscar

Je mag daar gerust van meegenieten ex…..'t is gratis voor jou.

Zolang je het maar matig doet…..denk't aan jou gezondheid.

Mocht je onverhoop toch ziek worden…..

Dan heb jij misschien 'n ander probleem?

ps: ik denk niet dat iemand op dit forum aan jou terug denkt nadat hij/zij gestopt is met roken…..toch bedankt voor jou pulptalk…en…ik ruik jou nog steeds !?!

• lex

laat ze maar kletsen Ex,je hebt toch gelijk

• Fleur

dan ben jij zeker ook zo'n misselijk makende ex-roker, lex

• lex

Pilletjes vergeten vanochtend?

Ex is nog vrolijker

• john

Ja Waar is onze vrolijkert toch met de paasdagen

Ik denk dat ie een poging aan het doen is om zijn opblaaspop te plakken

Heb ik een tip voor hem als die witte ogen krijgt, DAN IS IE VOL

Groetjes John

• Fleru

Ik niet hoor lex, ik word niet depresief van dat niet roken. Jullie wel schrijnbaar dat je je 24-uur per dag bezighoudt met rokers. Ik ben gestopt en iedereen die wil roken mag van mij gewoon roken. Vanavond ga ik uiteten met mijn familie. En zoals ik al eerder vermeld heb, roken mijn broer en zwager. Ik zie al dat ik vanavond op hun moet lopen schelden alleen omdat ze een sigaretje roken. Dat ik ga beginnen over die stank. Nee hoor..ze mogen van mij gewoon roken. En ik wordt er niet depri van. En ex-roker en lex…VOOR JE HET VERGEET DIT IS EEN PRIKBORD VOOR ROKERS

• Daffy

Hallo ex-roker was jij ook al niet op de stoppenmetroken-prik en werd je daar al niet net zo “vriendelijk” onthaald als hier , jij bent gewoon vreselijk egoistisch mannetje wat alleen maar aan zichzelf denkt en je meent dat jouw waarheid voor iedereen geldt , helaas voor jou kom je er dus achter dat het niet zo is niet hier op de sigaretten-prik maar ook op de stoppenmetroken-prik willen ze je niet , kom eens van je troon af en doe gewoon zeg dat je gestopt bent is hardstikke goed van jou hoor maar dat wil niet zeggen dat je rokers nou maar de grond in moet trappen , Groetjes Daffy