easyordersmoke

• B@RT

Ik wil jullie even waarschuwen voor easyordersmoke. Ze sturen je eerst een proefpakketje, en als je dan een bestelling doet en betaald hebt dan leveren ze niet.

PAS OP HET ZIJN OPLICHTERS!

• Easyordersmoke.com

Geachte Bart,

Of bij ons beter bekend als Loes N uit Neede, Waarom ben je niet zo sportief om met je eigen naam op deze site te komen.

Omdat wij jou ontmaskerd hebben als oplichtster van diverse online sigaretten leveranciers moet je ook zo flink zijn om met je eigen naam naar buiten te komen.

Wij laten ons niet uitmaken voor oplichters en omdat te bewijzen lofen wij een beloning uit van 10.000 euro aan degene die ons een e-mail kan tonen waarin hij klaagt over een bij ons niet geleverde bestelling.

Waarom zijn wij zo zeker van onze zaak, omdat wij maar 2 klachten in ons bestand hebben, dat is boven genoemde Loes N uit Neede en ene Heer B uit Nieuwe-Tonge. Met de bestelling van de Heer B uit Nieuwe-Tonge zijn we nog aan het onderzoeken wat er gebeurt kan zijn, Dat hebben we met de bestelling van Loes N uit Neede ook uiterst zorgvuldig gedaan. En uit ons onderzoek is gebleken dat zij op 2 maart 2004 een bestelling had gedaan voor Marlboro rood die wij opgestuurt hebben zonder betaling in vertrouwen dat ze die wel zou betalen, het enige wat wij als antwoord kregen na ons verzoek om betaling ,, bedankt voor de gratis sigaretten,,

Op 12 maart heeft ze opnieuw besteld en op 16 maart betaald waarna wij haar order dezelfde dag nog op de post hebben gedaan, in 2 gedeeltes.

Op 29 maart begon ze te klagen waarna wij op de zelfde dag haar mededeelde dat wij een onderzoek zouden instellen. Wij hebben een onderzoek ingesteld bij TPG post daar bleek niets bekend te zijn over douanekosten of iets dergelijks.

Omdat het ons erg vreemd leek dat 2 pakketjes tegelijk niet aankwamen hebben wij onze goede collega Cigarom gemaild en gevraagd of deze Loes N uit Neede bij hun bekend was.

Wij kregen als antwoord en nu citeren wij, Loes N uit Neede is bij ons ZEER bekend als klant, Zij ontvangt zogenaamd nooit wat, GEEN ZAKEN MEE DOEN waarna wij haar op de hoogte hadden gesteld van onze bevindingen waarna zij ons direkt bedreigde dat zij ons op diverse forums zou uitmaken voor oplichters wat ze bij deze dus heeft gedaan. Wij vinden echt dat ons onrecht is aangedaan vandaar deze beloning van 10.000 euro.

Wij zijn zeer serieus bezig met onze online sigarettenshop en pikken het dan ook echt niet als wij zo neergehaald worden.

Hoogachtend

Team Easyordersmoke

• jamo

Goed dat jullie reageren.

Lullig dat zulke klanten het wantrouwen voeden.

• chantal

jaaa jammer dat dit volk mag los lopen

• rody

schandalig gewoon….. sorry hoor maar had net wat besteld dus ging ff twijfelen maar ik heb weer vertrouwen :D

• Nicole

heb een maand geleden besteld en gelijk betaald, 12 pakjes malboro..heb 2 weken geleden 3 pakjes gekregen, ben benieuwd wanneer ik de overige 9 ga krijgen. Heb net een mailtje naar easyordersmoke gestuurd..hoor ik hier niks op en krijg ik de overige 9 niet dan ga ik voor die €10.000 :)

• Easyordersmoke.com

Beste nicole

Binnen tien minuten hebben Wij op Je E'mail gereageerd.

Wil je het nog sneller ?

Je hebt op 16 April besteld, Maar de betaling kwam pas op 20 April binnen

Waarna Wij Jouw order dezelfde dag , met tussen pozen van 3 dagen op de post hebben gedaan.

Leg ons even uit, wat Wij nog meer kunnen doen ?

Groeten Easy Order Smoke

• Ed

He Nicole,

Dat is slim van jou, Ik heb dit bericht ook gelezen op 15 april, en dan op 16 april bestellen en zeggen dat het niet binnenkomt, Zouden ze zo stom zijn? Maar ik ga het ook proberen, gauw bestellen, Maar wat moet ik doen als ze de posterijen benaderen.

Bedankt voor de tip!

Groetjes,

Ed Onnozel

• Nicole

Als er werkelijk 3 dagen tussen zit per verzending, waarom is het nu al ruim 3 weken geleden dat ik het 1ste pakketje (3 pakjes sigaretten) gekregen heb..waar blijft dan de rest? die had ik dan toch al lang binnen moeten hebben?

En waarom val je mij zo aan. Ik had toch ook gezegd dat ik jullie NET gemaild had, dus ik verwachte echt niet meteen bericht terug. Jullie hebben idd gewoon netjes en snel gereageerd. Ik mag hier toch wel melden wat de vorderingen zijn, daar is zo'n forum toch ook voor?????

Dit is voor Ed:

Juist omdat ik dit bericht gelezen had van Easyordersmoke heb ik alle vertrouwen gekregen dat zij ook daadwerkelijk leveren. Gaat me echt niet om het geld, wat een onzin! Maar op die manier bewezen ze voor mij dat ze wel te vertrouwen zijn! Tenminste dat hoop ik!

Als ik de pakjes binnen heb, zal ik ook netjes hier vermelden dat ik ze gekregen heb en zodat andere mensen kunnen zien dat ze ook echt leveren!

Groetjes

Nicole

• Easyordersmoke.com

Beste Nicole

Even als voorbeeld, Als wij een nieuwe fiets gekocht hebben en deze gaat stuk dan gaan Wij eerst naar de fietsenmaker terug en vragen, Of hij er even naar wilt kijken, Is hij onwillig dan kan je naar de krant om Je beklag te doen, Jij doet het precies andersom Jij geeft ons niet eens de kans om het netjes af te wikkelen We zijn wel blij dat Je toegeeft dat wij heel snel gereageerd hebben op jouw vragen, ( binnen tien minuten ). Maar je moet ons wel de tijd geven om tot een oplossing te komen Er kan iets gebeurd zijn bij de Indonesische posterijen, de vliegtuigmaatschappij, de douane, TPG post, Je eigen postbode enz enz. ( WIJ WETEN HET NOG NIET ) Je mag ons wel verantwoordelijk stellen voor levering en we zullen best wel tot een oplossing komen, Maar Je moet ons gewoon even de tijd geven. Om het een en ander uit te zoeken. Hou ons op de hoogte.

Groetjes Easy Order Smoke