hoi allemaal.
ik ben al diverse keren gestopt met roken, eerst op de pleisters, de laatste twee keer met behulp van zyban.
dat werkt erg goed moet ik zeggen.
nu is het wel zo dat als je stopt je meer gestresed bent dan anders,. althans ik wel.
ik loop dan echt op m,n tenen en maak dan heel vlug problemen.
ja die verslaving is echt erg he?
maar mijn vraag aan jullie is de volgende;
ik heb nu alweer een maand niet gerookt, dan alleen twee iof drie trekkies van m,n jointje s,avonds voor het slapen gaan.
maar ik heb toch af en toe een enorme behoefte aan een sigaretje. dan vraag ik echt aan mezelf zal ik dan maar een halvie nemen?
nee dat doe ik niet want dan heb ik weer verloren, maar het is wel verdomd moeilijk om het vol te houden.
nu zoek ik iets om te inhaleren, dat was te koop op de huishopudbeurs in amsterdam, het leek op een sigaret maar er zaten kruiden in die je dan kon inhaleren.
weet iemand waar ik dat kan kopen?
of iets anders surogaat wat helpt om het vol te houden.
ik wil niet meer roken maar ik voel me steeds zwakker worden, ik wil eigenlijk wel roken, maar nergens last van hebben,ik wil niet hoesten, niet veel geld uitgeven, m,n hart met rust laten, en m,n longen weer laten herstellen.
maar die peuk is toch zo lekker, ik wil hem wel maar toch ook weer niet, ben bang dat ik eerdaags toch weer voor de bijl ga.
wie helpt me en weet een alternatief????
dank jullie wel voor het antwoord alvast.
groetjes marga