cigarom

• bianca

ik heb begin dit jaar er sigaretten besteld en betaalt en heb nog steeds geen gekregen als ook mijn centen heb ik nog niet terug gezien heb er al verschillende mailen naar gestuurt ik krijg wel antwoordt maar dan loopt er alles in het hondert en nu krijg ik bericht dat er nieuwe zaak voerders zijn ben eens benieuwd of ik ooit nog mijn sigaretten of mijn centen ga zien dus kijk uit voor cigarom

• hans

Heb over 3 weken aanbetaling gedaan op sigaretten en een tel nr. gekregen maar krijg nu ook geen kontakt meer met een persoon die zich add laat noemen en die met mij kontakt heeft opgenomen en mij het paradijs op aarde beloofde.

• ex-roker

Of je nou zelf het geld in de fik steekt of je geeft het weg

Kan je beter het laatste hebben is gezonder

• jan

nooit bestellen via internet is allemaal oplichting

• hans

ben voor 1000 € opgelicht door deze heren heeft er ooit iemand zaken gedaan met deze heren goede of slechte laat mij aub iets weten

• Easyordersmoke.com

Beste Hans

Ik ben ook genaait door die gasten voor 1600 euro, Maar ik betaal Jou die 1000 Euro terug, Als jij voor mij het adres hebt van Dennis de Groot en/of zijn broer.

Ed Indonesie

• hans

bij mij was het altijd ene add genaamd.heb jij dat geld ook op een nederlandse postbank gestort gironr. 9695770.ik heb wel 2 spaanse tel.nrs.maar op die ene is het altijd iemand in het spaans en op die andere nemen ze voor mij alleszins niet meer op

• Ed Indonesie

Beste Hans

Ben bang, Dat Jij ons niet verder kan helpen, Een telefoonnr. is niet genoeg.

Gelukkig beschik Ik in Nederland over uitstekende contacten.

Zodra Ik Ze gevonden heb, Laat Ik het Je weten. Bedankt.

• hans

alvast bedankt.Weet jij een ander adres waar je er wel kan vastkrijgen,ben geintresseerd in rode bastos filter en rode belga filter

• jotje

oplichters zijn het ben ook geld kwijt en heb ze enkele malen gebeld met de belofte van hun dat ze zouden terugbellen niet dus.

VOOR IEDEREEN NIET BESTELLEN BIJ CIGAROM !!!!!!!