wie rookt wat?

  • pludderke

    Jongens, jongens, wat een niveau!!

    Heel goed van je dat je bent gestopt met roken ex-roker…..

    Jammer genoeg heeft de coke die je snuift al een aardig gedeelte van je hersenen aangetast met je wartaal. Een goede psychiater zou je misschien nog kunnen helpen. Ik vermoed dat je bent gaan roken wegens geldgebrek aangezien je in je nachtelijke uurtjes je verveling en ontwenning hier probeert kwijt te raken. (vervelend hoor) Gooi het eruit ik lag me kapot dat er nog van die zieligerds rondlopen!!! Ik rook niet, drink niet, rook niet mee, vloek niet, scheld niet enz enz en ik gebruik geen drugs (moet jij ook eens proberen)

    Veel seks zou je misschien helpen, zuig eens lekker ergens anders aan! :-)

    pludderke

  • mary

    goh laat mijn partner toch ook niet roken.

  • meissie

    die exroker heeft zeker een hele hoge pet op van zichzelf. Maar liegen kan die wel. Hij is niet hij is aan niets verslaaft zecht tie. Maar door zulk commentaar te leveren op mensen die wel roken komen er stoffen in de hersens vrij, dat geeft hem een kick van ik ben beter. Waarschijnlijk kan hij niet zonder die stoffen want hij blijft reageren. Dus is hij wel verslaaft…..@!#$.

  • juultje89

    om eerlijk te zijn, ik snap niet waarom die ex-roker er zich mee bemoeit. als hij zo graag wilt zeggen dat roken slecht is, moet hij dat maar ergens anders zeggen, maar zeker niet hier. het heeft toch geen zin. verder begrijp ik de reacties van al die andere mensen wel, maar iets meer respect zou toch beter zijn.

  • Kim

    Nou niet alleen oudere vrouwen roken mentholsigaretten.ik ben een jonge meid van 17 jaar en rook ook menthol het lekkerste vind ik Belinda sinds kort rook ik die vind ze heerlijk.Kim

  • Natasja-belinda

    Ik rook Belinda menthol ben vrouw van 34jr rook ze vanaf ongeveer dat ik 18 werd ;)

  • The New Smoker

    Zelf rook ik nou sigaretten. Maar ik zou best eens shag willen proberen. Is een shaggie draaien moeilijk?

    Tot nu toe is het me nog niet gelukt een lekker shaggie te draaien. Wie van de shag gebruikers kan me

    uitleggen hoe ik een lekkere shaggie draai. By the way: ik wil het gaan proberen met Samson en dan Rizzla vloei.

    Je mag me hierover terug e-mailen.

  • The Real Smoking Arnout

    Ik rook allerlei merken.

    Rook nou al vanaf maart 2012 en dit bevalt mij prima.

    Heb nu ook elke dag Sigaretten bij me. Kan ook echt niet zonder.

    Ik MOET elke dag wel een quotum kunnen halen en lukt vrij aardig.

    Sommige vrienden en vriendinnen op hyves zeggen wel dat ik eigenlijk moet stoppen

    maar ik heb daar ook genoeg die ook gewoon lekker roken en daar luister ik naar!

    Ik ben echt blij dat ik de stap heb gezet om te gaan roken.

    Shag rook ik alleen met de elektrische rookmachine.