Nah ja zeg

• Annet

Is die ex-roker hier nou nog steeds?? Ex-roker ga toch spinazie met vis eten. Krijg je ook kanker van. Of ga lekker achter lijn 13 aan fietsen. Heerlijke diesel lucht in je longen. Je bent geboren om een keer dood te gaan. Of ben je soms een terrorist en vernietig je staks jezelf.

groetjes Annet

• Ex-roker

Nou Annet gefeliciteerd je noemt allemaal rokerssmoezen op voor je eigen gemoedsrust om maar niet te hoeven te stoppen.

Alles opnoemen wat ook slecht is met andere woorden kunnen die 4000 schadelijke stoffen die in sigaretten zitten er ook wel bij he loser!!

Je hebt zeker ook een omaatje van 96 die der hele leven gerookt heeft?met twee meerokende katten van 26?

Zeg dan ik ben een loser zonder karakter die niet het lef heeft om te stoppen,ben je tenminste eerlijk!!

Veel plezier de komende koude maanden met buiten paffen

• pipsi

hou toch op ex-roker.ik heb nog nooit z`n miezerig kleine vervelende niet roker gehoort zeg.doe toch eventjes normaal.laat mensen in hun waarde en als ze willen roken dan roken ze. willen ze dat niet dan doen ze dat niet. ieder zijn eigen keuze.en wil je niet in iemands rook staan buiten dan ga je ergens anders staan.en ga nu niet lullen van ik mag staan waar ik wil staan want dat is onzin.je zoekt het dan zelf op.en inderdaad wat ze zeggen jij bent ook z`n roker geweest die niet buiten zijn peuken kon dus doe nu niet zo negatief zeg.

oja ik ben een niet roker voordat je begint te zeuren.

• Ex-roker

Nou dan zal je wel een partner thuis hebben waardoor je verplicht wordt om mee te roken anders @!#$ je niet zo dom

Als mensen willen roken ok moeten ze zelf weten,als ze maar niet paffen in de buurt van onschuldige dieren en mensen.

En de meeste verslaafden blijven gewoon asodoor paffen als ze de kans zouden krijgen daar gaat het om!!

Roken is uit iets van de vorige eeuw!!

Alleen loser's paffen nog

• pipsi

nee er rookt niemand bij mij thuis.dus die vlieger gaat niet op.

• Ex-roker

Mag je liegen?

Een niet roker die he voor rokers op neemt?

Wel eens in een restaurant gegeten met zo een aso–pafsukkel in je buurt die zich niet kan inhouden?

Nou ik verleden week nog en ik was echt niet de enige die zich er aan ergert

Een prettige ervaring hoor,daar ging mijn etentje ik stonk thuis nog naar de rook!

Kom maar voor die aso's op ik geloof er niets van dat je niet verslaafd ben

• Ex-roker

Er zijn nog wel meer dingen ongezond" is echt blablabla. Om het klassieke voorbeeld weer eens aan te halen: mijn biertje is ook ongezond maar ik zadel jou niet op met mijn stinkende pis. Waarom moet ik dat wel lijden onder jouw stinkende rook?

Hard aanpakken die rokers

• De echte roker

Ex-roker schreef:

>

> Er zijn nog wel meer dingen ongezond" is echt blablabla. Om

> het klassieke voorbeeld weer eens aan te halen: mijn biertje

> is ook ongezond maar ik zadel jou niet op met mijn stinkende

> pis.

Moet je soms eens ruiken op openbare toiletten (cafes, restaurants, benzinepompen etc.).

Jij bent dus die zeikerd die die stank veroorzaakt :-)

• pipsi

hahaha die vind ik nu goed zeg.en je kan mij nu wel lekker afzeiken maar ik veroordeel niemand.of het nu een roker,drugsgebruiker of iemand die verslaafd is aan alcohol.ik respecteer mensen om wie ze zijn en niet om wat ze doen en daar mag jij nog wel eens een voorbeeld aan nemen.je had ook netjes kunnen wezen en even de ober erop kunnen wijzen dat je last hebt van de rook.en dan is het hun taak op daar wat mee te doen.dus je kan nu wel boos zijn op het feit dat je er last van had bla bla bla maar dan had je actie moeten ondernemen en dat heb je ook niet gedaan.en nee ik rook niet maar moet ik daarom rokers maar lopen gallen zoals jij doet.nee dat doe ik niet ik zal mensen erop wijzen als ik er las van heb en daar hebben ze meer begrip voor als de manier waar jij mee bezig bent.

weet je wat ik niet begrijp is dat je op het gestopt met roken pagina zo aardig kan doen en hier zo boos.tuurlijk er zullen altijd rokers zijn die geen rekening houden met je maar doen mensen die aan de drank of weet ik veel wat dat wel dan?

• Ex-roker

Zozo kom je ook al op de stoppen met roken pagina's? zegt genoeg!

En je maar voor doen of je niet rookt!

Ach ik kan me het ook wel een beetje voorstellen dat je je rot schaamt dat je zo een verslaafde pafsukkel bent!

Steek er nog eentje op