ex-rokers op een sigarettenpagina??

• Chesterfield

Ik rook, en veel ook, hmmmm heerlijk die chemische stok!!!

Dus ik lekker rokend surfen over het net.. en wat leuk een prikbord over sigaretten etc.Lees ik al die berichtjes??

Wat verbaas ik mij…ex-rokers op dit bord, en nog 1 hele negatieve…

Ex- roker, je rook niet, hoe kom je terecht op dit prikbord, interesse??? nee nee, je rook niet dus kunt dit toch echt niet interessant vinden??

Of STIEKEM rook je wel, of wil je het graag maar je pijnigt jezelf door jezelf te vertellen dat jij geen loser bent, en je kan stoppen….jaja

Je kan hier wel lekker veilig je gal spuien over de rokers,de rokende prikkers voor losers uitmaken, maar zeg nou zelf??? Jij wilt je toch geen loser voelen….heb je 1 positief antwoord gehad op je berichten hier???Nou?? Mensen hier schijnen jou niet echt te waarderen , want ze willen lekker babbelen over goedkope sigaretten, nieuwtjes op rookgebied, tips, etc…Maar in plaats van hun waardevolle tijd daar in te steken moeten ze jou wijsmaken , dat je hier toch echt verkeerd zit!!!!!

Ik heb een leuk prikbord voor je; het caviaprikbord!!! Daar wordt gebabbeld over die lieve diertjes…echt wat voor jou, kan je met je hart en ziel over leefomgeving(rookvrij natuurlijk), gedrag van het beestje(deze diertjes roken niet!!!),atmosfeer(schone lucht,niet te tochtig,niet te nat!) en verzorging(veel liefde en aandacht)praten.

Ik raad je echt aan deze te bezoeken, het geeft jou toch nog een hobby, naast je werk, en het geeft de rokertjes hier ook een beetje minder frustratie…

En als je echt te veel aan ons denkt(de rokertjes) adviseer ik je om zo'n lief beestje aan te schaffen…kan je deze uitleggen dat roken dodelijk is…en dat ie er nooit aan moet beginnen, ………… snapt ie meteen!!!!!

Alvast bedankt!!!

Ps:Succes in je nieuwe (rookvrije)omgeving!!! Ik wens je nog een lang en gezond leven toe!!!

• ex-roker

Voor alle discussies en vragen over sigaretten

Staat er boven geschreven dus ik mag ook mijn zegje doen, iemand ziekte's toewensen doe ik ook niet,al krijg ik dat vaak toegewenst(zet hem maar eens op zoekunctie)

Aan reclame maken doe ik ook al niet(of het zou stoppen met roken moeten zijn)

Dus ik weet niet wat jou probleem is(behalve dat je een verslaafde bent)

En dat verslaafde pafsukkels mijn mening niet kunnen waarderen kan ik ook wel begrijpen,valt ook niet mee om te moeten bekennen dat je verslaafd en het karakter niet hebt om te stoppen!

Maar het blijft inderdaad ieder zijn eigen keus om je gezondheid principe's eigenwaarde in rook op te laten gaan

(Als het maar niet in mijn buurt is)

Steek er nog eentje op

Ps

Niemand is verplicht om mijn welgemeende teksten te lezen of er op te reageren

Het schaad niet je gezondheid

• Chesterfield

Beste ex-roker

Mijn “probleem” dat ik verslaafd ben , beschouw ik niet als een probleem hoor, anders was ik wel gestopt!!

Maar uit je bericht begrijp ik dus dat je discussies wil hebben over sigaretten, nou heb ik nog ff teruggekeken, maar tot mijn spijt gaat geen enkel bericht over sigaretten..alleen maar over het feit dat roken ziekteverwekkend is en dat je ziek wordt van ons “rokende losers”.

De mensen op het prikbord zijn zich echt wel bewust van alle ziektes en gevaren van roken, dus wordt wakker, jij hoeft het ons niet nog eens te vertellen!!!

En wij zitten er echt niet op te wachten om uitgemaakt te worden voor losers, en dat we een laag iq hebben of geen karakter hebben…..kom op zeg???!!!!!!

Ik wil jou ook niet veroordelen hoor, want ieder zijn mening,maar ik vind het wel zielig hoor!!!

Toon wat meer respect voor de medemens, en doe op een leuke,respectvolle manier mee met de prikkers, want wat jij doet is waanzin!!!

Nou hopelijk kan het volgende keer leuk en met respect?

Groet van een tevreden roker!!

ps: wat vindt je van het cavia p.b.?

• SlutFucker(tm)

ex-roker is zo'n type “wereldverbeteraar” die toch nooit iets zal bereiken omdat zijn manier van berichten posten alleen maar afkeer opwekt. Maar dat snapt ie zelf na honderden berichten nog steeds niet. Meerdere malen is hem al duidelijk gemaakt dat niemand hier op zijn onzinnige en negatieve berichten zit te wachten. Hij voegt niets toe aan deze pagina, alles wat hij zegt is of al bekend of beledigend. Met andere woorden: ex-roker ga je tijd nuttig gebruiken en laat de mensen hier gewoon met rust. Volgens mij kick je er gewoon op om elke keer afgezeken te worden, ik zou namelijk geen enkele andere reden kunnen bedenken dat jij hier maar blijft terug komen.

• Een tevreden roker

Ho Ho beste Chesterfield,

Ook al ben ik iemand uit de stal van Chief Wip .

Niet zomaar mijn naam gebruiken he' !

En wat roken betreft.

Momenteel rook ik Zwitserse Marlboro's .

Kost wel $ 14.95 voor 200 sigaretten , maar dan heb je ook wat.

En zo blijf ik die ik ben ; Een tevreden roker

• Chesterfield

Wereldverbeteraar??? Zou hij dat echt denken dan??? haha wat een grap, als je de wereld wil verbeteren, kijk dan eerst naar jezelf, ex-roker….begin bij jezelf!!!

En ja S.F. je hebt gelijk, verdwijnen van dit bord zal hij wel niet….zucht!!

Waarschijnlijk vindt hij het veelste leuk om in zijn superman-outfit achter de pc te zitten , en zich superieur voelen..o o o…

Triest eigenlijk, zo'n mannetje…..

O ja sorry tevreden roker, ik zal je naam niet meer gebruiken…hihi

Groetjes van een tevreden Chesterfield-rookster!!!! ( HIHI)

• meissie

Supermanoutfit? mastruberende eerder hij kick namelijk op het commentaar wat hij krijgt. Dat krijg je als je stopt met roken dan krijg je, een nieuwe verslaving. De ene eet zich rond de ander gaat sporten hij kickt op de adrealine die los komt als hij boos zijn commentaar geeft ( die we nu dus wel eens weten ) Maar ja laat hem maar hij komt zichzelf nog wel eens tegen.