Ik rook, en veel ook, hmmmm heerlijk die chemische stok!!!
Dus ik lekker rokend surfen over het net.. en wat leuk een prikbord over sigaretten etc.Lees ik al die berichtjes??
Wat verbaas ik mij…ex-rokers op dit bord, en nog 1 hele negatieve…
Ex- roker, je rook niet, hoe kom je terecht op dit prikbord, interesse??? nee nee, je rook niet dus kunt dit toch echt niet interessant vinden??
Of STIEKEM rook je wel, of wil je het graag maar je pijnigt jezelf door jezelf te vertellen dat jij geen loser bent, en je kan stoppen….jaja
Je kan hier wel lekker veilig je gal spuien over de rokers,de rokende prikkers voor losers uitmaken, maar zeg nou zelf??? Jij wilt je toch geen loser voelen….heb je 1 positief antwoord gehad op je berichten hier???Nou?? Mensen hier schijnen jou niet echt te waarderen , want ze willen lekker babbelen over goedkope sigaretten, nieuwtjes op rookgebied, tips, etc…Maar in plaats van hun waardevolle tijd daar in te steken moeten ze jou wijsmaken , dat je hier toch echt verkeerd zit!!!!!
Ik heb een leuk prikbord voor je; het caviaprikbord!!! Daar wordt gebabbeld over die lieve diertjes…echt wat voor jou, kan je met je hart en ziel over leefomgeving(rookvrij natuurlijk), gedrag van het beestje(deze diertjes roken niet!!!),atmosfeer(schone lucht,niet te tochtig,niet te nat!) en verzorging(veel liefde en aandacht)praten.
Ik raad je echt aan deze te bezoeken, het geeft jou toch nog een hobby, naast je werk, en het geeft de rokertjes hier ook een beetje minder frustratie…
En als je echt te veel aan ons denkt(de rokertjes) adviseer ik je om zo'n lief beestje aan te schaffen…kan je deze uitleggen dat roken dodelijk is…en dat ie er nooit aan moet beginnen, ………… snapt ie meteen!!!!!
Alvast bedankt!!!
Ps:Succes in je nieuwe (rookvrije)omgeving!!! Ik wens je nog een lang en gezond leven toe!!!