Dag Ex-roker,
ik lees nu al een tijdje je berichtjes die je hier hebt gepost en ik zit toch wel met een vraagje. waarom reageer je je zo af op al die rokers hier. Die mensen hebben er zelf voor gekozen om te roken (net zoals jij in de tijd dat je rookte). Ten eerste vindt ik het knap dat je bent gestopt want ik weet dat dat heel veel moeite kost. Maar hou dan gewoon tenminste je eer wel hoog en ga dan niet iedereen lopen afzeiken die rookt, want jij hebt in het zelfde schuitje gezeten.
Ik merk gewoon dat door jou reacties op “prikkes” de mensen die op deze pagina komen om gezellig te kletsen, de mensen zich zeer geintimideerd voelen door jou, terwijl dat helemaal niet nodig is want dit is sigaretten.startpagina.nl en natuurlijk mag je hier je mening geven, maar die weten we nu wel.
Ik vraag me af wat eigenlijk jou beweegreden is om dat te doen. zou je je niet veel beter voelen om gewoon iedereen in zijn waarde te laten, zolang ze niet bij jou in je buurt roken, kan en mag je er niks van zeggen. Iedereen betaald zijn eigen sigaretten. en als er iemand bij jou in de buurt rookt en je vraagt je netjes of ze dat verderop willen doen (dus geen losers / pafsukkels met je kankerverwekkende stokjes-taal ofzo) dan weet ik zeker dat het overgrote deel dat wel voor jou doet (ik tenminste wel).
Ik weet bijna zeker dat als je gewoon iedereen in zijn waarde laat, dat je jezelf ook veel beter gaat voelen omdat je dan niet meer zo negatief hoeft te denken.
Nou, ex-roker, ik hoop dat je dit bericht eindelijk een wilt geloven, want ik merk dat veel mensen zich hier aan jou gaan irriteren en dat ik (hopelijk) jou bedoeling toch ook niet??
Veel suc6 ermee !!!!
(S)Ex-roker
p.s. ik ben ook zo´n paffende sukkel zoals jij het noemt, maar ik heb wel RESPECT voor niet rokers of ex-rokers, en dat is iets waar jij nog wat aan moet schaven…
succes ermee!!