bericht voor Ex-roker

• (S)ex-roker

Dag Ex-roker,

ik lees nu al een tijdje je berichtjes die je hier hebt gepost en ik zit toch wel met een vraagje. waarom reageer je je zo af op al die rokers hier. Die mensen hebben er zelf voor gekozen om te roken (net zoals jij in de tijd dat je rookte). Ten eerste vindt ik het knap dat je bent gestopt want ik weet dat dat heel veel moeite kost. Maar hou dan gewoon tenminste je eer wel hoog en ga dan niet iedereen lopen afzeiken die rookt, want jij hebt in het zelfde schuitje gezeten.

Ik merk gewoon dat door jou reacties op “prikkes” de mensen die op deze pagina komen om gezellig te kletsen, de mensen zich zeer geintimideerd voelen door jou, terwijl dat helemaal niet nodig is want dit is sigaretten.startpagina.nl en natuurlijk mag je hier je mening geven, maar die weten we nu wel.

Ik vraag me af wat eigenlijk jou beweegreden is om dat te doen. zou je je niet veel beter voelen om gewoon iedereen in zijn waarde te laten, zolang ze niet bij jou in je buurt roken, kan en mag je er niks van zeggen. Iedereen betaald zijn eigen sigaretten. en als er iemand bij jou in de buurt rookt en je vraagt je netjes of ze dat verderop willen doen (dus geen losers / pafsukkels met je kankerverwekkende stokjes-taal ofzo) dan weet ik zeker dat het overgrote deel dat wel voor jou doet (ik tenminste wel).

Ik weet bijna zeker dat als je gewoon iedereen in zijn waarde laat, dat je jezelf ook veel beter gaat voelen omdat je dan niet meer zo negatief hoeft te denken.

Nou, ex-roker, ik hoop dat je dit bericht eindelijk een wilt geloven, want ik merk dat veel mensen zich hier aan jou gaan irriteren en dat ik (hopelijk) jou bedoeling toch ook niet??

Veel suc6 ermee !!!!

(S)Ex-roker

p.s. ik ben ook zo´n paffende sukkel zoals jij het noemt, maar ik heb wel RESPECT voor niet rokers of ex-rokers, en dat is iets waar jij nog wat aan moet schaven…

succes ermee!!

• ex-roker

Dat mensen er zelf voor kiezen om te paffen moeten ze inderdaad zelf weten

(maar ben je eenmaal verslaafd dan heb je geen keuze meer dan denkt de nicotine voor je en als je me niet gelooft steek eens een uurtje geen sigaret op eens kijken hoe je dan bent!!!!!!!

Maar het verschil met andere verslaving is dat de rokers nu ook nog steeds constant alleen aan zichzelf denken ze houden geen rekening(door hun hardnekkige verslaving) met niet rokers terwijl ook al ontkennen en bagatelliseren ze het gevaar denk maar eens aan de slogan roken moet mogen niet hielp

Geef die stakkers een vinger en ze paffen er als vanouds weer op los omdat die losers geen kwartier zonder hun shagje kunnen

Hun hele leven wordt beheerst door hun paffen en onschuldige dieren kinderen en andere niet voor zich zelf kunnen opkomende levende wezens moeten hun kankerverwekkende giftige (maar liefst 4000!) kankerverwekkende stoffen maar inademen

Kortom wegwezuh met die bende het is primitief niet meer van deze tijd een walgelijke gewoonte uit vorige eeuw,waar momenteel alleen maar losers nog gebruik van maken!!

En op de vraag jij rookte ook kan ik alleen maar zeggen dat is/was inderdaad stom maar de machtige sigarettenboeren vroeger met hun vele geld en maffia methode om mensen verslaaft te maken hadden iedereen in hun greep in de jaren zestig rookte bijna iedereen zelfs in vliegtuigen wachtkamers dokters ziekenhuizen enz.

Roken was zogenaamd stoer(marlboroman) maar nu weten we wel beter!

Alleen losers Tokkie’s en Flodders paffen nog daar is geen wetenschappelijk bewijs voor nodig ga maar eens in de buurt kijken bij de kantoren wat voor niveau er buiten staat te paffen of bij de eerste de beste pafpaal

Steek er nog eentje op sukkels!!

• SlutFucker(tm)

WHAAHAHAHAHAH WAT KAN JIJ JEZELF TOCH BELACHELIJK MAKEN MET JE ENORME GELUL IN DE RUIMTE , DEBIELE EX-ROKER! ALS JIJ DOOR DE ‘MACHTIGE SIGARETTENBOEREN’ AAN HET ROKEN TE KRIJGEN BENT DAN GEEFT DAT WEL AAN WAT VOOR ENORME LOSER JIJ BENT!

JE BENT GVD NOG NIET EENS IN STAAT OM EEN KEER EEN NORMALE REPLY TE GEVEN OP IEMAND DIE IN MIJN OGEN TOCH EEN HEEL BESCHAAFD BERICHT POSTTE ((S)EX-ROKER). JE LOOPT HIER ALLEEN MAAR OP IEDEREEN AF TE GEVEN EN TE GENERALISEREN OVER WAT VOOR FIGUREN ER BIJ KANTOREN BUITEN STAAN TE PAFFEN. ZOALS JIJ HIER OVER KOMT GELOOF IK DAT JE NOG NIET EENS HET VERSTAND HEBT OM OP EEN KANTOOR TE WERKEN, DUS WAT KLETS JE NOU TOCH WEER OVER NIVEAU. IEDEREEN HIER IS OUD EN WIJS GENOEG OM VOOR ZICH ZELF TE BESLISSEN. DAAR HEBBEN WE JOU ‘HULP’ NIET BIJ NODIG. JE VALT KEER OP KEER IN HERHALING, ELKE BERICHT WAT JE POST BEVAT DE ZELFDE ZINNEN, WAAR OOK NOG TAALFOUTEN IN STAAN OOK. DOE JE ZELF EN ONS EEN PLEZIER: GET A LIFE, LOSER.

• ex-roker

Hee SlutFucker is je capslock defect of schreeuw je altijd zo?

Zegt weer veel over jou niveau om over taalfouten te vallen als je de discussie niet kan winnen

Typisch geval van een zielig verslaafd losertje met een grote bek

Zoek hulp stakker

• sandra

ik kom toevallig op deze site en wil zeggen die ex roker is behoorlijk verslaafd aan desze site!!!

hihihihihi ja ex rokertje de verslavind zit blijkbaar nog in je bloed

toch zwakker als je dacht!

de rokers doe lekker wat je wil een vrij leven toch!

• ex-roker

de rokers doe lekker wat je wil een vrij leven toch!

Nou Sandra de rokers doen helemaal niet wat ze zelf willen !!

Ga maar eens proberen om een half uurtje niet te paffen eens kijken of ja dan ook nog een vrije wil hebt

En de tijden dat rokers de dienst uit maken om overal te paffen is geweest !

Je mag straks wereldwijd alleen nog maar thuis of in afgeschermde gedoogstinkrookholen voor verslaafden paffen!

HOEZO VRIJ LEVEN LOSER !!!

• Chesterfield

Jeeeee ben je er nou nog joh???

Beetje masochistisch ben je wel…….

Keer op keer wordt je uitgekotst!!!!

En je vindt het nog lekker ook……..

Ex-roker, met alle respect, move over!!!

Laat dit bord voor wat het is en steek een lekkere sigaar op……diep inhaleren!!!

Leef je frustratie uit op iemand die daar op zit te wachten….dat is dus niet hier!!!

Get a life!!!

• Slutfucker(tm)

Hey zielige vent,

Ik kan de discussie niet winnen?? HEHEHEHEEHEH Ik reageer tenminste op ELK bericht van jou, jij bent zo selectief om alleen maar op berichten te reageren waar je weer een of ander onbenullig antwoord op kan geven. Waarom reageer je niet op al mijn berichten dan? Juist, omdat je de discussie niet kan winnen :-)

• meissie

Die ex-roker is nog verslaafder dan wij. Hij kan niet zonder de adrealine doe los komt als je je druk maakt om een ander zijn geneugden. Maar ja dat heb je met ex-rokers ze compenseren de ene verslaving met de ander.

Hoeveel kilo ben je aangekomen ex-roker?

• noxqze

Deze amoebe ex-roker is op RMM geblocked, sindsdien zullen jullie wel wat extra overlast ondervinden van dit virus.