Easyordersmoke.com

• jamo

Ik denk dat in aanmerking kom voor de bonus van Easyordersmoke.com. Ze garandeerde de levering van sigaretten na een boze email op dit forum van een opgelichte klant. Ze geven ? 10.000 (of was het ?1000,-) als iemand ontevreden zou zijn.

Nu…..kom maar op met die bonus, na vele mailtjes heb ik nog steeds 3 pakjes sigaretten tegoed. Ze reageren al niet meer op emails dus zij kunnen ook op de lijst van onbetrouwbaar !!

• (S)ex-roker

Ja, dat klopt. Ik denk ook wel dat ik ervoor in aanmerking kom. Ik heb nu een aantal weken geleden een slof marlboro besteld en nog steeds niks ontvangen. vorige week heb ik nog 2x een mail gestuurd maare chter geen antwoord mogen ontvangen (terwijl er op de site staat dat je altijd binnen 12 uur antwoord krijgt?).

Nu vandaag weer een mail gestuurd, ik hoop dat ik daar wel wat op hoor.

• Cameltje

Welkom bij de club. Ook ik heb in augustus een slof camel besteld, maar nog steeds niks ontvangen. Eerst reageerden ze nog wel op mijn mailtjes, maar op de laatste twee mailtjes krijg ik ook al geen reactie meer. Ik had er nog vertrouwen in, maar als ik jullie reacties lees, wordt dat wel steeds minder.

• sandra

hallo

ik wil effe zeggen dat ik tot nu toe alles heb gehad. 1 keer een slof en nu 9 pakjes… mist de laatste 3 binnen kort komen…

ik hoop dus dat ik nu niet ook belazerd ga worden, tot nu toe dus pos. gevonden… doei>

• jan

gewoon oplichters kan niet anders zeker bij internet fraude zetten en blijven waarschuwen

• Cameltje

Ik heb vandaag eindelijk 3 pakjes ontvangen, na bijna 3 maanden.

Nu maar hopen dat ik de volgende 9 ook nog krijg.

Ik wou het toch even melden, voor diegene die nog niets ontvangen hebben.

Het kan even duren, maar misschien dat je ze toch nog wel krijgt.

• Easyordersmoke

Beste Mensen,

Wij leveren altijd en indien nodig leveren wij voor de 2e keer, onze vaste klanten weten dat inmiddels.

Wij zijn wat voorzichtig met versturen maar iedereen krijgt waar men heeft voor betaald.

Het wordt ons soms moeilijk gemaakt om Uw van dienst te zijn.

Oplichters zijn wij zeker niet!

Bestond er maar een forum voor bedrijven waar wij ons ei kwijt konden dan stonden wij er ook elke dag in.

• A4smokey

Ik heb het ook helemaal gehad met EasyOrderSmoke.

Twee maanden geleden 9 pakjes besteld, slechts 3 ontvangen.

Op mijn eerste e-mail werd gereageerd in de trant van effe geduld.

De tweede mail bleef onbeantwoord. De derde mail is inmiddels weg.

Ik heb hier geen goed gevoel over en wat mij betreft is dit de laatste

keer dat ik wat bij hun bestel!