IK ben 14 jaar en wil beginnen met roken.
wie heeft voor mij tip om aan sigaretten te komen en advies hoe ik moet beginnen.
|MVG
Pieter
Lieve Pieter ga niet aan roken beginnen , het is zeer ongezond en verslavend en een verslaving houdt in dat je , je vrijheid kwijt bent dat wil je toch niet , plus dat je tegenwoordig ook nergens meer mag roken , en geloof me het is veel stoerder om NIET te roken , want jij hoeft je toch niet te verstoppen achter een sigaret , ga niet roken Pieter want het is niet VET maar zeer VIES , http://www.prikpagina.nl/list.php?num=609 ga hiet maar eens kijken hoeveel mensen er weer willen stoppen met roken en hoe moeilijk zij dit vinden dat wil je jezelf niet aan doen hoor dus BEGIN ER NIET AAN Pieter , Groetjes Daffy
Goed gezegd Daffy,en eigenlijk is dit prikbord ook voor 18+ bedoeld want die worden geacht te weten waar ze mee bezig zijn wettelijk gezien!
Het is erg genoeg dat de jeugd begint met roken en na een paar jaar wanneer ze wijzer worden een gigantisch gevecht moeten leveren tegen die verslaving de verwijzing van Daffy naar het prikbord zegt genoeg als je daar eens rond kijkt
Roken begin er niet aan nicotine is de moeilijkste verslaving die er is om er vanaf te komen
Ex- roker mag dan een soms eens flink zeuren maar in dit geval moet ik hem gelijk geven. Begin niet met roken!!! Het mag dan wel stoer staan zo'n sigaret in je hand, maar alles ruikt er naar, je vingers en tanden worden geel en je uithoudingsvermogen kelderen naar beneden. Plus het feit dat je huid sneller grauw word en gaat rimpelen en de kans op astma en bronchitis erg groot is, is kanker zeker een zeer groot risico.
Pieter,
Goed,je wilt gaan roken,best hoor.
Maar koop dan wel even shag jongen,klare rookhap is niet echt lekker.
Met shag is het echt genieten,helemaal als je Van Nelle Halfzwaar rookt!
Echt,met deze shag heb je het beste in huis..eh …in je borstzakkie.
Pieter,ik wens je veel rook plezier en laat je niet weerhouden door de hedendaagse rookwet,want die stelt geen donder voor.
Rook waar jij roken wilt,ik doe het ook en geen haan de er naar kraait.
En mochten er mensen last hebben van je roken,doe een stap opzij,want die zeikerds hebben zo’n verschrikkelijke last van ons roken,dat ze ons zelfs rookpalen hebben geschonken!
Jaja,een kat in nood maakt rare sprongen.
Rook ze!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?