Als de kleine Pieter graag wil roken, zijn er gelukkig mogelijkheden genoeg in Nederland om aan een pakkie shag te komen. Want, zoals een bekend spreekwoord zegt: Een tevreeden rooker is geen onruststooker…
Roken is slecht voor je, dat is algemeen bekend.
Longkanker, last van je bloedsomloop, zwangerschapsproblemen .. Het komt allemaal nog steeds voor, mede dankzij het feit dat het nog steeds niet tot mensen door wil dringen dat roken echt NIEt ‘'stoer’' is.
Je gaat een 14-jarige toch niet aanzetten om z'n leven te gaan verzieken, alsjeblieft zeg.
maar rokers hebben schijtt aan de gezondheid van kinderen. ze roken ook rustig in huis met opgroeienede kinderen terwijl mee roken gevaarlijk is.
roken is zelfmoord op langer termijn maar roken is ook moord op uw mede mens op langer termijn, want er overlijden jaarlijks 3000 aan de ziekte door mee roken naast de 24000 door roken zelf.
beste ex-roker
ik moet jou een compliment geven betreft hoe je nu iemand benaderd die wil roken.
ja ik ben diegene die een jaar geleden de koude oorlog geopend heeft tegen elke niet roker die ons respectloos behandeld.
nu ik je reactie lees sta ik verbaast dat jij op een goed manier je mening kenbaar maakt zonder een mens (roker) te kleineren en als klap op de vuurpijl nog raak ook, want met roken beginnen is inderdaad niet goed en verstandig maar ervan af komen is een ramp.
nogmaals dit geld echt voor alle niet rokers die ons rokers respectloos behandelen zullen van mij die gerolde bal keihard terug geschoten krijgen waarbij letterlijk rake klappen zullen en kunnen vallen.
pieter je bent 14 jaar.
als je echt begint doet dat pijn in je knip, rookwaar zal rustig aan duurder worden.
in veel cafe's mag je niet roken waar ik vel op tegen ben maar ook in openbare overige ruimten en dat zijn er heel veel mag je ook niet roken.
betreft je gezondheid kan ik kort over zijn.
natuurlijk is het niet gezond het is dus schadelijk voor je longen.
wat de meeste niet weten of niet willen weten is dat er stoffen in de lucht zweven die nog gevaarlijker kunnen zijn.
een simpel reken sommetje verteld mij dat als je elke dag een pakje sigaretten zou kopen het je bijna 3000 euro per jaar kost.
groetjes, een roker die niet zal stoppen en doorgaat met zijn koude oorlog
niet rokers smoes nummer 1 zoals jullie dat vaak noemen
als je niets beters te vertellen hebt ga je dat soort achterlijke dingen roepen
of heb je thuis niets te vertelen
je bent in ieder geval een ding dat niet bestaat aan je “Naam, gaat je niets aan” te zien en daar heb ik helemaal schijt aan
of je moet inbinden, respect tonen en vooral normaal reageren
ik schiet harder terug dan je denkt
heb je ook daar maling aan neem dan maar een flinke teug gas steek ik het aan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?