Laat uw gewoonte een dienst zijn!

• Jan Willem

Hallo!

Even 8 tot 10 minuten de tijd?

Ik doe voor mijn opleiding Toegepaste Communicatiewetenschap een onderzoek. Het gaat om een imago-onderzoek naar sigarettenmerken.

Als u sigaretten rookt kunt u mij helpen door naar het onderstaande adres te gaan en op de pagina een vragenlijst in te vullen.

Uw antwoorden op de vragen worden anoniem verwerkt. Het invullen van de vragenlijst zal niet meer dan 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. De vragen gaan over uw ervaring, er zijn dus geen foute antwoorden.

Door het invullen van de vragenlijst helpt u mij enorm bij het onderzoek. Als u andere sigarettenrokers weet mag u hen ook deze vragenlijst laten invullen of de link toesturen.

Kopieer de volgende link en plak die in uw webbrowser.

http://home.student.utwente.nl/j.w.hoogstraten/

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking, het wordt zeer op prijs gesteld!!

• ex-roker

Rook je zelf ook of kom je alleen maar hier om te scoren voor je docteraal ?

Doe liever een ondeerzoek hoe ze van hun verslaving af kunnen komen

• SlutFucker(tm)

Rot toch op smerige ex-roker!

Laat die jongen z'n werk doen!

Jij rookt toch niet? Nou dan behoor je niet tot zijn doelgroep, dus bemoei er je eigen niet mee!

• janwillem

Tis hier wel altijd gezellig he?!

Zo nu en dan rook ik wel ja.

Mensen moeten helemaal zelf weten of ze roken of niet. Dit onderzoek dient ook niet om nieuwe rokers te winnen. Dat is bovendien bij de wet verboden.

• lex

Zeg slutfucker ik heb toch niet met de strontemmer gerammeld?

Het is hier een forum hoor dus ook ik mag mijn mening geven als jij het tenminste goed vindt!

Steek er nog eentje op loser

• nicotientje

heeeeeeeee lexje je hebt je mail adres vergeten weg te halen

je stooid al je gegevens zo over internet

• noxqze

EX, ik maak ernstig bezwaar tegen wat jij een jouw mening noemt.

Zoek een hobby zombie, ga vissen verzuipen of zoiets.

• DOR

Jan-Willem,heb even je vragenlijstje ingevuld hoor.

Kleine moeite,groot plezier.

Enne,Van Nelle Halfzwaar is veel beter dan die kantenklare rookhap.

• SlutFucker(tm)

Iedereen mag zijn mening geven, maar wat die ex-roker hier ALTIJD doet heeft niets met mening geven te maken! Hij ligt overal tegen aan te schoppen! Daarom reageer ik zo!

• janwillem

Hoi

heel erg bedankt voor het invullen. De vragenlijst was alleen bedoeld voor sigarettenrokers (dus kant en klaar). Toch bedankt, ik zal kijken of ik er toch iets mee kan!!

groeten janwillem

————————————————————————————————————-

Auteur: Jan Willem (—.adsl.xs4all.nl)

Datum: 06-11-2004 14:07

Hallo!

Even 8 tot 10 minuten de tijd?

Ik doe voor mijn opleiding Toegepaste Communicatiewetenschap een onderzoek. Het gaat om een imago-onderzoek naar sigarettenmerken.

Als u sigaretten rookt kunt u mij helpen door naar het onderstaande adres te gaan en op de pagina een vragenlijst in te vullen.

Uw antwoorden op de vragen worden anoniem verwerkt. Het invullen van de vragenlijst zal niet meer dan 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. De vragen gaan over uw ervaring, er zijn dus geen foute antwoorden.

Door het invullen van de vragenlijst helpt u mij enorm bij het onderzoek. Als u andere sigarettenrokers weet mag u hen ook deze vragenlijst laten invullen of de link toesturen.

Kopieer de volgende link en plak die in uw webbrowser.

home.student.utwente.nl/j.w.hoogstraten/

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking, het wordt zeer op prijs gesteld!!