Anti-roker gezocht

• Piet

Zeur niet Nixnutnogwat op bv stoppen met roken prikbord ben ik een wel geziene gast,kan ik van jou niet zeggen met je gezeur,en gescheld als iemand tegen roken is!

Maar ja wat wil je als je een rokende koe thuis op de bank hebt,en dus verplicht moet meeroken!

Stakker

• noxqze

Ja Ex, je wordt daar net zo gewaardeerd als een kotszak in een vliegtuig.

• nietroker

ex-roker schreef:

>

> Nou Dor jij en je medepafsukkels worden weer eens bedankt met

> jullie geziek en gescheld, nou is het forum van Can ook al

> weer gesloten rara hoe kan dat?

>

> Nou is bijna nergens meer een goede discussie mogelijk!

>

> Ik vind het triest

Het forum van CAN is gesloten om alle berichten te kunnen verwijderen die als godslasterlijk betitelt kunnen worden. Dat zijn dus met name de wanstaltige hersenspinsels van jou, ex-roker/Piet en van Kees vd Berg/Harry. Dhr. Donner is op dit moment, samen met Wim vd Oetelaar aan het bekijken of er met artikel 147 nog iets kan worden gedaan. Trudy Prins zorgt voor verse koffie en een kaakje.

Trouwens, ik heb op de CAN nog nooit een goede discussie gezien. Zo gauw het spannend wordt vervalt die ex-roker in persoonlijke bedreigingen. En ik zie dat je hier in dit forum evenals in allerlei andere forums door bijna iedereen, roker of nietroker, wordt uitgekotst als een portie chinees van twee week over de datum. Eén advies: opzouten en snel!

• SlutFucker(tm)

JUIST!!

D'r UIT met die hap! Weg met die misselijke ex-roker!!

Opzouten! Je hebt hier niks te zoeken!!!!

Duidelijk?

ghe!

• ex-roker

Ja sletfucker jij wel natuurlijk als een verslaafde en ondertussen beweren dat je niet rookt Loser!!

Daar heb je het karakter nog geeneens voor om te stoppen

Stakker

• SlutFucker(tm)

Misselijke ex-roker,

JIJ Loopt hier te beweren dat IK rook terwijl ik gvd helemaal niet rook! Je kent me niet eens! Gek! Bemoei je met je miserabele eigen leven man, Loop niet te oordelen over andere terwijl je jezelf niet eens onder controle hebt!!

Jij loopt jezelf hier wel zo voor schut te zetten, heb je dat ook in de gaten????