Aan Niet roker

• Mieke

Nou niet roker jij kan er ook wat van hoor wat schelden betreft wat ik zie op diverse forums tegen mensen die niet roken.

En jezelf niet roker noemen?

Vreemd

• nietroker

Beste Mieke,

Als je niet rookt mag je de nickname nietroker voeren denk ik zo. Als je goed had gekeken, dan zie je dat mijn gram zich uitsluitend richt tegen de heren “ex-roker” en “harry” alias Kees van de Berg. Deze twee mensen zijn al maanden (misschien zelfs al jaren) bezig met het afzeiken van anderen, of het nu rokers zijn of nietrokers. Net als de organisaties CAN en STIVORO stellen zij zich op als waren zij Jehova's-getuigen. Alleen de eigen mening is interessant en de inbreng van anderen is niet boeiend.

Ik ben geen voorstander van het roken, d.w.z. ik hoef het zelf niet, maar, zoals de meeste nietrokers vind ik het prima als anderen het wel willen. De organisaties CAN en STIVORO willen het liefst een totaal rookverbod in heel Nederland. Hiermee ben ik het niet eens, omdat ons dan weer iets wordt opgelegd waarop niemand, behalve een handje vol fanatici, zit te wachten. De overheid kan haar beperkte capaciteiten beter richten op andere prioriteiten, getuige de gebeurtenissen van de afgelopen weken.

Dus, Mieke, sorry dat ik je heb gestoord met mijn gemopper tegen deze heren, maar zoals je zult begrijpen ben ik onverdraagzaam tegen de onverdraagzamen.

• ex-roker

Zegt die stakker nietroker( zo noemt die pafsukkel zichzelf om wat realistischer over te komen natuurlijk)

Op elk niet-rokers forum loopt hij te zieken tegen de niet-rokers en specifiek tegen mij en op zijn eigen stinkpafholforumpie waar niet rokers geblocked worden www rokenmoetmogen.nl beweerd die loser nog het volgende:

RE: Onvoorstelbaar!

by: nietroker (niet-roker) datum: 12-11-04 00:05

——————————————————————————–

Bedankt, ik heb het gezien. Het is werkelijk niet te geloven. Ik zal in ieder geval zelf nooit meer op de oprispingen van deze randdebiel reageren. Eigenlijk is hij een fundfamentalistie anti-rook extremist, een gevaar voor de rust in onze samenleving.

HOEZO NIET REAGEREN?????????????????????????????????????

Zegt genoeg met al zijn uitlokkende gescheld tegenover mij, over het leugenachtige niveau van deze beroepsloser!

Het ergste is nog dat meneer denkt de klok terug te kunnen draaien!

NOU OOK IN ENGELSE PUBS IS HET BINNENKORT AFGELOPEN MET PAFFEN

DE WETTEN WORDEN WERELDWIJD

STEEDS STRENGER OF DENK JE DAT NEDERLAND MET ZIJN TRADITIE VAN GEDOGEN WEER EEN UITZONDERING WORDT?

Verder nog iets?

• nietroker

BELLO, KOEST!!!!

• ex-roker

Ja is goed met je ga vanavond maar weer uit janken bij Daantje zijn pafholbewonersforumpie :-) rokenmoetmogen.nl

Anders nog iets?

• SlutFucker(tm)

Zeg Misselijke @!#$ EX-ROKER.

Ik zie dat je NOG MEER VRIENDEN AANT MAKEN bent he!!!??

Wat ben je toch een mongool man, stop toch eens met dat continue gezever van je. Als je niet wilt roken of mee roken blijf dan lekker thuis in je eigen huis zitten. Ga nergens heen waar gerookt wordt, en laat liefst ook je internet connectie nog afsluiten, dan heeft helemaal niemand geen last meer van je.

Wat ben jij een onuitstaanbaar misselijk persoon. Je loopt niet alleen je eigen leven te verzieken maar ook dat van anderen,die hier wel normaal proberen te discussieren of informatie uit wisselen.

Ik rook ook niet (nee nog steeds niet) maar ik doe toch ook normaal (tegen de rest dan, jou uitgezonderd, maar dat heb je zelf in de hand)

MUHAHAHAHAH WAT BEN JIJ EEN LOSER!!!!

OPZOUTEN!!!!

• noxqze

Wat ben je weer frustie vandaag amoebe.

Je moet niet zoveel @!#$ achter je PC'tje, dan blijft je toetsenbord schoon en gaat capslock niet telkens hangen.

• noxqze

Sorry Mieke, ik ben het NIET met je eens dat Nietroker op forums aan het schelden is. Integendeel zou ik haast willen zeggen.

Ik weet niet op welke forums dat je doelt, ik zie zijn berichten opverse forums, echter deze berichten bevatten zeker géén kwetsende woorden.

Mss één uitzondering, de reacties op dat hersenloze wezen ex-roker.

• ex-roker

Zozo daar heb je Nixnutnogwat ook al weer ,heeft je vriendje sletfucker met de strontemmer gerammeld?

En beide nog beweren dat ze niet roken ook nog

Wat een loser's

Daar trapt toch niemand in een paar antwoorden van jullie lezen is al genoeg om te weten dat jullie het karakter niet hebben om te stoppen!

• ex-roker

Oja en nietroker beweerd ook al dat hij niet rookt vandaar de naam natuurlijk

Is er wel iemand nog te vinden hier die nog wel rookt?

OF ZOU HET ZO KUNNEN ZIJN DAT JULLIE JE KAPOT SCHAMEN OM EEN VERSLAAFDE TE ZIJN?

Stakkers