nog steeds bezig???

• Chesterfield

Al een tijd niet hiero geweest, maar nog steeds het zelfde onderwerp????

Ex-roker!!!

Negeer collectief deze ex-roker!!!!

Ik heb hem al eens verzocht om een ander pb te zoeken, maar blijkbaar heeft hij het tussen de rokers o zo gezellig……jammer dat we hem niet kunnen “wegdampen” hihihi…(zou wat zijn als er sigarettenrook uit zijn pc zou komen he?)

Ik steek er gezellig nog eentje op…voor ex-roker,die het maar niet kan laten om de gezelligheid op te zoeken, en te verzieken….

JAMMER

• ex-roker

Kijk Cesterfield,

Ik ben fatsoenlijk opgevoed integenstelling tot die verslaafde nicotinejunks die nog ontkennen dat ze verslaafd zijn ook

Dat betekend dat ik wel antwoord geef ook al zijn de vragen aan mij gericht dom en beperkt vaak tot scheld en vloekpartijen (uit frustratie)

Ik zet hier zelden topics maar geef slechts antwoord op vragen van die losers,en ja ze blijven domme vragen stellen die stakkers!

Steek er nog eentje op buiten of in een gedoogafzuighok

Sukkel

• nietroker

ex-roker schreef:

> Ik ben fatsoenlijk opgevoed integenstelling tot die

En nog liegen ook?

• noxqze

ex-roker schreef:

> Ik ben fatsoenlijk opgevoed integenstelling tot die

Er is helaas niets van te merken dat je ooit een opvoeding gehad hebt, waarschijnlijk is die ex-roker familie van de Tokkies.

• SlutFucker(tm)

Zeg Ex-roker,

Volgens mij heb jij je LTS diploma nog niet eens, wel?

Je intelligentie niveau is in ieder geval zeer laag.

en je replied alleen maar op de topics waar je een makkelijk antwoord kan geven.

Als jou eens een keer goed de waarheid verteld wordt reageer je niet eens. (omdat je waarschijnlijk de boodschap niet eens begrijpt.

Ga toch weg, zielig figuur.

• ex-roker

Moet je minimaal HBO hebben om te paffen?

Wetenschapelijk bewezen dat het merendeel domme mensen zijn die nog roken!!

En ik ga niet weg het zijn de rokers die patent hebben om weg geschopt te worden sukkel!!

maar dat je over schrijffouten begint zegt wat over je karakter loser!!

• nietroker

Tjonge jonge, ex, wie begint in dit topic over schrijffouten? Je begint nu toch echt in de war te raken. In het andere topic roep je dat je weer hebt gerookt en kom je er vervolgens weer op terug en nu beschuldig je een respectabele deelnemer aan dit forum van iets wat hij helemaal niet heeft gedaan.

Ik ben blij dat ik lang geleden ben gestopt met roken, want als ik zie bij jou wat voor effecten het allemaal op het geestelijk functioneren heeft, dan schrik ik toch echt… Weet je zeker dat er maar 4.000 giftige stoffen in tabak zitten? Volgens mij zijn het er veel meer!