Hou toch eens op....

• DOR

Ja,hou nu toch eens op te ageren tegen rokers

Denken de anties dat het werkt?

Dat door jullie minimalisme van de hersenen,die jullie verbaal tot uiting brengen,ik ga stoppen met roken?

Geintje zeker?

Snap trouwens niet dat de anties hun leven zo laten leiden door het feit dat er mensen zijn die roken.

Ach,het gaat om het meeroken,is ook zo!

Nou,meeroken hoeft niet hoor.

Ren maar hard weg,als je een roker ziet die zich in jouw richting begeeft.

Ren maar hard weg,richting de schone lucht.

Ren Lenny,ren!

Maar ja,daar is ook rook.

Oh nee,das een rokerssmoes….

Voordeel van de anties is wel,dat je om ze kan lachen.

Lachen om het feit dat ze zich blind staren op de rokers,en zodoende de grip op de realiteit verliezen.

Of al verloren hebben….

• ex-roker

Realiteit?

Realiteit is dat roken op steeds meer plekken verboden wordt overal in de wereld ook de pubs in Engeland worden binnenkort rookvrij nergens mag je meer roken binnenkort en terecht natuurlijk!

Sukkels die ondanks alle waarschuwingen toch maar door blijven paffen moeten dan natuurlijk niet janken dat ze als de losers van de eenentwintigste eeuw gezien worden, ze kiezen er immers zelf voor.

En eigenlijk maar goed ook ze brengen veel geld in de schatkist kunnen geen overlast bezorgen omdat ze overal de straat op geschopt worden en profiteren niet al te lang van pensioen omdat ze toch 13 jaar eerder dood gaan

Steek er nog eentje op (des ter meer voor mij over)

• DOR

Tja,als ik zo je comment lees,kan ik je niet meer dan gelijk geven,Ex.

En ja,rokers worden gezien als de losers van de 1entwentigste eeuw.

Zo worden ze gezien.

Goed geformuleerd Ex!

En janken doen rokers al helemaal niet.

Daar zijn de anties zeer bedreven in.

Janken,over hoe erg het roken wel niet is.

En ze roken niet eens………

En rokers brengen geld in de schatkist,dat vervolgens wordt weggesmeten als subsidie voor de stivoro en consorten.

En zo houden de rokers de spanning er een beetje in.

Je schrijft ook dat rokers geen overlast bezorgen,omdat ze de straat op worden gesmeten.

Waarom zeuren de anties dan nog over het roken en de rokers??

Te meer een reden om me niks meer van die antirook-farce aan te trekken.

Het is een verslaving.

Net als het roken.

Staan we mooi quite.

Toch?

Ik steek me er nog 1 op(des te meer voor jullie over)

• Daffy

Hoi DOR ben het met je eens hoor wat zeuren die ‘anties’ stel zij hebben gelijk met die gezondheids verhalen dan lossen de rokers toch maar mooi het vergrijzings-probleem op :D , overigens ken ik een hoop ex-rokers die heel aardig en vriendelijk zijn en blijven hoor , ex-roker is gewoon iemand die zichzelf helemaal buiten de samenleving plaats en als hij dat zo wil moet hij dat zelf weten alleen zou hij niet alle prikborden met zijn dogma's moeten overvoeren want ook de niet rokers hebben geen hoge pet op van zijn postings , het zou een stuk schelen als hij niet meer zou schelden en zijn woorden wat vriendelijker zou schrijven , aan vriendelijkheid en repect (ook aan rokers zeker hen die jou ex-roker niet ‘lastig’ vallen) is nog nooit iemand dood gegaan hoor , mocht je ook op dit berichtje willen schelden en weer JOU gelijk willen halen ex-roker dan reageer maar niet want dat riedeltje kennen we nu wel , Groetjes Daffy

• nietroker

He ex,

Voor iemand die nog maar net is gestopt met roken en dit met de grootste moeite een beetje kan volhouden, heb je de bek wel aardig groot. De kans is namelijk niet gering dat jij binnenkort ook weer moet beginnen, omdat je gewoon het karakter en de ruggegraat mist om het vol te houden. Ook je privé omgeving zal je zo langzamerhand wel meer dan zat zijn.

En als je dan weer begonnen bent, wordt je op je werk ook de straat op getrapt om een peukje te roken. En dat terwijl de schadelijke werking van het zogenaamde meeroken best wel meevalt. Daar ben jij dan inmiddels ook wel achter. Maar ja, dan is het te laat. De ongenuanceerde anties hebben hun sfeerverpestende werk al gedaan.

Gisteravond was ik even in het café, veel nietrokers, maar gelukkig geen anties. De sfeer was dan ook erg prettig. Dat wil ik dus graag zo houden. Mocht er ooit een rookverbod komen in de Horeca, dan roep ik alle rokers op om niet alleen dit verbod te negeren, maar ook de tot nu toe getoonde loyaliteit te beeindigen en ook op het werk en in de trein weer volop te gaan roken. Kijken wat de gereformeerde sukkels in den Haag daarop vinden, als ze al 300+ agenten nodig hebben om twee verknipte moslims uit hun treurige woninkje te halen….

• ex-roker

Mocht er ooit een rookverbod komen in de Horeca, dan roep ik alle rokers op om niet alleen dit verbod te negeren,

Ach hou toch op in alle landen tot nu toe waar rokers uit de horeca geschopt worden is de overgrote meerderheid tevreden!

En de rokers doen niets ze weten heus wel hun plaats op een stel fanatieke gevaarontkennende domme losers na

Niets is zo erg als eten en/of drinken met een stel stinkende pafsukkels in de buurt

In Engeland is roken binnenkort ook verboden in de horeca alle landen gaan om roken is uit! iets van de vorige eeuw!

Alleen Flodders Tokkie's en Aso's paffen nog !

Steek er nog eentje op

• ex-roker

Ik zal niet reageren op je onzinreactie Daffy

,Wat deed je trouwens op een nietrokersforum?

:-)

Jammer niet gelukt he

• noxqze

Om te weten dat de niet rokers ook een bloedhekel aan je hebben hoef je niet op een niet rokers forum te komen.

Iedereen heeft gewoon een hekel aan je.

En wat doe JIJ op al die rokers forums ex daar heb je toch ook niks te zoeken, irritante amoebe.

• DOR

Ex,

Ik weet niet wat je de rokers wil voor houden,maar de situaties die jij schetst over rokers dat ze naar buiten worden geschopt komt mij enigzins overdreven over.

Ik ben nog nooit ergens naar buiten geschopt,niet omdat ik rookte althans.

Heb je er ooit wel eens over nagedacht,dat er ook rokers zijn de vrijwillig naar buiten gaan om te roken?

Gewoon uit puur fatsoen.

Ja,voor jouw klikt dit als complete waanzin,Ex,maar ze zijn er.

En ik ben er 1 van.

Ooit eens in je opgekomen dat er rokers zijn die rekening houden met de niet-rokers?

Nee,dat komt niet in je op Ex.

Dat komt omdat je je zelf nogal oppermachtig vindt…..

Maar goed,het is jouw keuze om jouw leven te laten verzieken door jouw hekel aan het roken en de rokers.

Net als het mijn keuze is om te roken.

Staan we goddomme weer quite,Ex!

Ik geloof dat we toch een beetje tot elkaander zijn gekomen.

Ex,mag ik van jouw nu even een sjekkie opsteken?

(hij die ook zonder schelden zijn zegje kan doen)

• ex-roker

Goh steeds meer losers van rokenmoetmogen.nl zijn hier vertegenwoordigd

Hoeveel postings per dag zin er nu daar sinds de ex-rokers geblocked zijn en laat me raden de grootste jankers die Daantje overtuigd hebben CS en Nicotientje posten er nu helemaal niet!

Ik ga jullie het pezier niet gunnen om de frustratie van de rokers tegenwoordig op mij bot te vieren dat gun ik jullie niet vandaar dat ik ook niet meer op jullie onzin reageer gaan jullie het maar lekker over roken hebben en dat de gevolgen allemaal wel meevallen en over hoe zielig jullie zijn door die strenge wetten

IK BEN WEG

LOSERS